vineri, 27 februarie 2009

leapsa

Sunt:"inger si demon"
As vrea:sa pot sa iau la bataie pe cine vreau cand vreau
 Pastrez:surprizele de la pufuleti
 Imi doresc:sa vina vara mai repede
Nu imi place:uniforma de la scoala
Ma tem:sa nu moara cineva drag mie inaintea mea
 Aud:1-robbie rivera-move move...
2- pisica care urla ca e in calduri
Imi pare rau:ca am inselat o persoana la care tin foarte mult
Imi place:sa iubesc
 Nu sunt:-
 Dansez:-
Cant:cand aud o melodie care imi place si ii stiu versurile
Niciodata:nu mananc "fasole....oua...
Rar:raspund cand ma striga cineva
Plang cand privesc:lol ce intrebare pai ma bufneste plansu orice as'privi... doar sa am starea necesara
 Nu sunt intotdeauna:punctuala
Nu imi place de mine pentru ca:ma supar prea repede
 Sunt confuz:nu prea sunt"confuza"
 Am nevoie:de...un pahar cu apa si un calciu
Ar trebui:sa fie ucisi c0cozbaurii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu