marți, 17 februarie 2009

.....:((...........

m-am saturat sa ma gandesc la altii..sa nu spun lucruri care p unii ii pot deranja..mi-e scarba de tot ce ma inconjoara...toata lumea se supara pe mine...dar tot ei sunt de vina. asta e.....poate daca spuneam lucrurilor pe nume de la inceput nu ajungeam sa numai am pe nimeni dar am crezut ca este mai bine sa tac si sa uit.....dar nu e asa.........acum numai am chiar pe nimeni. poate doar ursul meu ....nu are suflet...nu poate sa ma minta s-au sa se duca la alcineva....cu el plang...cu el rad.....el ma intelege.deja o dau in s.f. ....stau si ma gandesc ce o fi dupa moarte... am ramas la o singura decizie...traim ..murim...ne nastem din nou dar in alta persoana... lol nu stiu ce sa mai cred...poate o sa fiu ingerash la Doamne Doamne...mi-e rau...cand o sa intalnesc persoana aia care sa ma iubeasca? ...sa ma respecte?... sa ma inteleaga?... nu cred ca e niciuna pe pamantul asta si nici nu o sa se nasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu