miercuri, 22 aprilie 2009

Do you remember me?

Astazi...am trimis un inger sa-ti bata in fereastra..sati spuna ca cineva iti simte enorm d mult lipsa!dar nu i-ai deschis... Astazi...ar fii fost soare daca mi-ai fi zambit...! Astazi...as vrea sa-ti spun ca mie dor d tn mai mult ca niciodata...! Astazi...am realizat ca daca inchid ochii te simt aproape chiar daca esti departe! Astazi...as vrea sa pot crede ca ce a fost nu sa terminat atat de repede... Astazi...mi-am dat seama ca atunci cand am spus ca te iubesc nu a fost o gluma! Astazi...desi viata merge mai departe nu pot sa nu ma gandesc la trecut.. Astazi...daca as putea sa-mi pun o dorinta ar fi sa nu mai plec niciodta d lg tn! Astazi...lumea mea ar prinde culoare daca pt o clipa as putea da timpul inapoi! Astazi...te-as strange in brate asa cum n-am mai facut-o niciodata..daca mai lasa.. Astazi...sper sa vars ultima lacrima de dorul tau.. Astazi...fiecare ora care sa scurs..a trecut mai greu pt ca nu esti aici... Astazi...a plouat in sufletul meu.. Astazi...timpul imi este cel mai mare dusman! Astazi...am comis o crima...am ucis inca un gand legat d tn...oricum era ZADARNIC... Astazi...as vrea sa-ti pictez un tablou cu fiecare vis pe care il aveam legat de noi! Astazi...sper sa te gandesti ca cineva adoarme in fiecare seara cu tine in gand! Astazi...numai pot spune nimic...ce simt depaseste universul cuvintelor omenesti.. Astazi...e doar o alta zi in care m-am gandit la tn... o singura intrebare si poate un raspuns... o simpla melodie... ca sa ma regasesc...nimic nu e mai bun decat sa fiu uitata... nimic nu doare mai tare...decat lucrul pe care l'ai inteles prea tarziu... Astazi...tot ceea ce am iubit...m-a dezamagit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu