luni, 8 iunie 2009

Maaaaaaa ce repede trece timpul...

Baa se termina scoala... Si vine vara... Si ce o sa fac eu? EU ma EU.... Deja m-am plictisit ca am stat 3 zile acasa M-am apucat sa-l ascult iar pe DEMENTU'ala de Marilyn Manson Este Luni 8 iunie ora 21:09... Imi dau seama ca sunt singura din nou Si ce bine e Da... Da pe dracu ... Mai sunt 3 zile pana la banchet...Tananana...Ce bucurie Vreau sa ma duc la Liberty. Mi-a promis un coleg de la radio ca ma introduce si pe mine pe acolo dar nu stiu daca o sa reuseasca ca's micaaaaaaaaaa Si Liberty nu tzine mult.. restu'timpului??????? Ce fac maaaaaaaaaaaaaaa??????????? Ce fac???????? Ma sui pe pereti Aoleoooooo apare Harry Potter si Printul Semipur . Asa...si dupaia??? O sa stau si o sa aberezzzzzzz...si o sa aberezzzzzz....si iar o sa aberezzzz Dati-mi si mie idei ce o sa fac eu toata vara...ca vin caldurile alea insuportabile de nici nu poti sa respiri...si ma duc dracu in direct si sunt convinsa ca si in reluare. Maaaa va las....ca trebuie sa inceapa Trasnitzi dIn Nato...si maine ma duc si la scoala V-am pooopat Somnic Usor. Maaaaa tre'sa scriu si ceva de vacutza mea ca se supara Cea mai suparatoare vaca din lume. Bibixul meu. Deci esti o vaca rea. Nu pot sa te mulg. Hai gata. Nb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu