miercuri, 15 iulie 2009

"Indiferent de ce vom fii vreodata nu vom fii certati"

Iata-ma acasa la 20:59... Si ceasul imi demonstreaza ca nu ma insel dar in fine Am ramas acasaaaaa in seara asta Si ce bine eeee De ce ma simt asa bine? In primul rand:Sunt singura acasa(nu ma deranjeaza nimeni) In al doilea rand:Am muzica data la maxim(si nu se opune nimeni) In al treilea rand:Pooot sa cant/zbier/urlu. In al patrulea rand:Numai vad mutra la totsi obositsii din parc In al cincilea rand: O sa dorm linistita (pt k nu am iesit si nu au facut unii mutre in spatele meu) Asssaaaaaadaaaarrr Let's start a riot,a riot Let's start a riot. Poate va intrebati de ce am pus titlul asa. Cineva a facut o promisiune. Dar...s-a dus dreacu Vreau sa stie acea persoana ca imi pare rau. Si am incheiat. Nu aveti voie sa stiti mai multe. Nobody loves no-one!!! Ii ador pe astia de la Three Days Grace. Good Night