joi, 16 iulie 2009

Madam.

Ma enerveaza baa.Ma scoate din toti pepenii. Ma trezit de la 8:30 ca "plecam"la Bucuresti.Si?!? Ma vedeti plecata?Eu nu. M-au mai distrat putin aia'de la Neatza cu Razvan si Dani... Dupaia... "Strange rufele,Baga-le in masina,Da drumu'la masina,Nu uita detergentul,balsamul si alte cacaturi... Intinde-le,ia-le dupa sarma,Strange-le..." 'tutsi rufele matii. Si ca sa fie cacatu cu un mot mare...Mai ma intepat si o bazdaganie Am o stare de tot rahatu. Am nervi. La Liberty sigur nu o sa aterizez Vreau sa dorm pana incepe liceul.Si daca nu-mi place? Dorm pana la vara urmatoareee si daca nu-mi place nici atunci sa dorm pana mor... Este abia 11:39 Vreau sa ies afaraaa mai tarziu Dar cu cineeeeeeee??? Undeeeeee????? Cu dracu!!! La dracu!!! Ce romantic ... M-am plictisit Vreau la mareeeeee!!! Vreau la Liberty!!! Vreau .. Haiditsi Pa...probabil revin mai tarziu