duminică, 2 august 2009

Nothing's ever built to last!

Orice lucru'frumos nu tine la infinit.Totul are un sfarsit! Da ma. Au luat sfarsit multe lucruri frumoase din viata mea. Dar de ce? Pe bune acum.De ce nu e doar bine si atat? Mda...stiu raspunsul de mult ..De Daia. De ce dracu se sfarsesc toate lucrurile frumoase? De daia.Logic. Si cand ma gandesc ca e doar inceputul...ma ia o stare daia de'Ia-ma Doamneeeeeeee. Fac o parantezaaaaaa. Mai stii fai Lory cand vroiam sa fim Erreway Si ne pregateam de concerte Si v-am aratat eu cum sa incepem sa dansam si tu cica:Zici ca faci oua!!! Bai omuleeeeeeee Imi dadeai iarba daia care cica avea lapte inauntru si ma puneai sa mananc ca e bunaaaaaa Ca de'tu erai mai mare si mai desteapta Aoleooo cate prostii mai faceam S-au dus dracu vremurile alea cu cabaneee...alergat prin praf Mai tii minte cand mi-ai bagat iarba in chiloti??? S-au cand i-ai zis lu'bunicamea "Taci,ca te iau de craci!" Vreau sa ma joc iar cu tine fai!!! Ce aiurea suna Asaaaaaa. Sa revenim. Se duc dracu toate clipele frumoase si nu-mi place. Adica plm,totul este fara sens. Toate treeeeeec dar treeeeec maaa. Si trec repede. Adica acum e dimineata...acum e seara,si de la capat. Nu apuci sa faci nimic Si maine te trezesti cu nepoti si ca mai ai doua zile si cazi si cu celalalt picior in groapa.. Deci,nu stiu...e aiurea. Fac alta paranteza ca deja m-am cam saturat de oamenii astia. Astia care inca nu au descoperit adevaratele intrebuintari ale messengerului. Cocalarii aia in ultima faza...care te baga in lista si dupa te intreaba:"Auzi u cn esti?" Deci bag pl. Ma multumesc cu astia care ii am si nu dau mass din 2 in 2 minute ca o sa mor ca o sa am ghinion ca mai stiu eu ce Bine...mai sunt 2 specimene la mine in lista care dau mass-uri de genul...dar sa speram ca se linistesc si numai cred orice prostie dasta. Asa sa revenim la conversatia cu cocalarul. Dupa ce te intreaba "Cine esti?"si cum ii raspund in 2 peri "Ce dracu vrei si de unde ai id-ul meu?" Incepe cocozbaurul sa zica ca a facut schimb de liste.Bai omule.Deci numai faceti schimb de liste.Adica plm bagati-ma Doamne Iarta-ma la un grup separat.si numai imi dati id-ul la toti nespalatii. Multumesc. Hai Zbye ca mi-e foame.