duminică, 30 august 2009

Viva chips:))ASta mananc si nu am chef sa ma gandesc la alt titlu'doar ca sa iti satisfac tie capriciul;)

Fuck your lies. Bai a innebunit lumea asta. Toata lumea e cu curu'n sus.Nu ca eu nu as fii dar...deh... Stateam si citeam posturile anterioare...NU au nici un sens,nici o legatura...nimic ma. Numai tristete frate.Si nu stiu de ce si pentru ce. Va inteleg ca numai ma suportati,nici eu nu ma mai suport. ... Am primit o leapsa. asa ca...GO!!!

Ce-as fi daca as fi…


O floare: Trandafir Alb


Un anotimp: Toamna


O culoare: Rozzzzzzz


Un animal : Catel


Un obiect vestimentar: Jeans


O piesă de mobilier: Birou


O piesă muzicală: Lifehouse-Storm


Un vers: But let me fuck your lies


Un peisaj: apusul, la mare


Un obiect: o perna


Un instrument muzical: Chitara


Un copac: Magnolie


Un oraș: Paris


Persoană publică: nu ma identific cu nici una, zau…


O persoană apropiată: “me, myself and I” … lipseste cineva????


O carte: "Fiul Diavolului-Paul Feval"


Un fel de mâncare: Pizza


Un supererou: Scooby Dooby Doo. el este eroul meu nr 1


Un fenomen al naturii: un fulger


O masina: Fiat Coupe


Un fruct: Portocala


O parte a corpului: degetele de la mana dreapta