miercuri, 16 decembrie 2009

"Zi-mi cand trebuie sa ajungi ca sa stiu cand sa plec"

Deci oficial imi place Guess-who. Oficial de cand l-am auzit prima data cu "Eu,Tu si restul lumii"

Guess Who - Eu tu si restul lumii Asculta mai multe audio Muzica
Si oficial continua sa-mi placa:> E printre cei mai buni rapperi din tara.Sincer. Featuring-ul cu Spike e foarte tare . Sa ascultati piesa GEN cu EuGen. Ascult albumu'de douaaa ore. incontinuu… Piesa mea preferata cred ca este “TU” desi tot albumul este INCREDIBIL.

Spike feat Guess Who - Tu Vezi mai multe video din Film E si frumos, nu?
"Astazi te bag in sedinta de urgenta Am sa-ti arat cum s-o tratezi cu indiferenta. Dar daca maine o sa-si piarda din esenta, N-o s-o poti numi coincidenta! Vocea feminina: Eu sunt o femeie educata ma fraiere! Eu sunt o doamna! Ce p**a mea?! Sunt genu de femeie pe care tu n-o so poti avea niciodata! Si sti de ce? Pentru ca sunt perfecta! Eu sunt perfecta... iar tu un labagiu de cacat, asta esti! De fapt va urasc pe toti! Mi-e scarba de toti... De ratati, de imbecili imputiti, ca mi-ati distrus viata! Cu vor`... pupa-m-ati in,,c*r sa ma pupati de imbe... de imputiti! Mi-ati distrus viata cu vorbele voastre mincinoase! Mi-at`... inim`... cu tandreturile voastre de cacat! Cacat cacacios ce esti! Aia e`... cu,,piz*a mamii voastre de barbati!"

Guess Who-De urgenta Asculta mai multe audio Muzica Deci e prea tare. Stiati ca m-am impacat cu vaca mea???Nu stiati nici ca am fost certati. Stiati ca afara e viscoool? Nu stiati.