sâmbătă, 30 ianuarie 2010

amintiri ma:))

Hai maaa. Deci. Hai sa incep cu "Mi-e dor..." Deci. Mi-e dor sa ma iei in brate... Mi-e dor sa-mi spui pisoias... Mi-e dor de certurile noastre... Mi-e dor de lacrimile dupa stadion... Mi-e dor de gara.Da maaa ca nu veneam si ma sunai in disperare... Mi-e dor sa ma iei la draci sa-mi spui"sunt prostu'tau???" Mi-e dor de toate povestile bine puse la punct despre toate fazele pe care ti le faceam, si le spuneai la toooooooti ... Mai tii minte cand mi-ai zis"Te duci imediat acasa!Acum am spus!" Sau cand ... "-Betty vii acum cu mine si nu se intampla nimic. -NU VIN. -BEEETTTYYY imi pierd rabdarea" Heh.A fost frumos mah... Stai ca mi-am amintit inca ceva. "-Ai 5 minute sa te duci pana la ai tai,si sa te intorci. -: Doar 5 minute?? -5 minute am spus,ca altfel vin dupa tine. -Da binee..." Esti un barzauneeee ma . Doamne ce frumos a fost. Ce planuiesc? Nimic pisoias.:>