joi, 28 ianuarie 2010

Asa...

Nush eu am o pasiune pentru johnson baby, dar ma gandesc serios sa ma reprofilez. De ce? De mere!=)) Nu mai mestec guma. Nu e sanatoasa. Nu stiu care zicea ca are nush ce substanta cancerigena bleah. Eu zic ca am facut gastrita de la guma si cola. Am renuntat doar la guma. As fi putut renunta si la cola, dar nu-s genu' care sa renunte usor... Asa ca NU vreau guma. NU mai vreau sa mestec guma. E mai bun spray-ul de gura. De ce ma corup?! Mai au putin si o sa inceapa sa ne dea restul in tigari, ca si alea sunt cancerigene! S-a dat ordin de sus, probabil sunt prea multi romani si se vrea sa se reduca din ei :)) Zilele trecute am cumparat ceva de 2,1 lei :) La dracu' nu aveam schimbat 10 bani :) am dat 30 si ce credeti ca am primit inapoi... 2 gume si 10 bani. Adica...ceva de genu 9 mii in 2 gume si 10 bani. Pai poate voiam sa merg sa-mi iau o paine de la alt magazin de banii aia. Nasol, acum voi avea doua gume si o mie de lei vechi ;)) Ca oricum painea ingrasa. Dar macar nu e cancerigena. Si oricum sunt o slabanoaga... dar la naiba. Cred ca ar fi o super afacere sa creez portofele cu locuri pentru guma de mestecat si pentru caramele. Chiar si pentru cutiile de chibrituri si alte maruntisuri care ti se ofera rest. Pentru ca am vazut ca vanzatoarele si-au creat un spatiu special pentru aceste noi "monede" chiar in casa de marcat. Traim in Romania, si asta.... ne strica tot cheful de viata! In fine:P Monicule te iubesc ma:) Poza de pus in rama.Deci va rog.:D:X V-am pupat:) Good-night. Ma bag la film. Stai ca am uitat ca i-am promis ca apare pe blog:"> Zi tu ca nu e o dulceata. Hai zi. Nu poti.Stiu. :X Adoor maa>:D<