vineri, 12 februarie 2010

Secret:D

Oameni si oameni, toti au cel putin un secret . Chiar si tu , chiar si eu . Ce vrea sa insemne asta ? Inseamna ca nimeni-niciodata nu va reusi sa aiba incredere totala in persoanele din jur . indiferent de situatie , caz . fiecare ramanem prieten propriului ego, in rest totul se bazeaza pe interese . acum depinde ce intelegeti prin interes .de exemplu. interesul meu e sa aflu ceea ce vreau de la mine in aceasta viata sau sa zicem cel putin in aceasta perioada . vreau sa-mi dau seama ce vreau de la cei din jur . vreau sa aflu ce-mi place , ce nu-mi place . vreau sa stiu cat mai multe . in concluzie scopul meu e sa aflu - "ce sunt ?!"am felul meu . am secretele mele .daca am fii fata in fata , intre noi s-ar afla catusi de putin asa-zisa minciuna . acum am raspuns unor intrebari , insa poate mint . mint des ? mint rar ?mereu raman insa intrebarile , placerea oricarui mister .-stiu sa joc !