vineri, 26 februarie 2010

Tu sau el?final

Hei, ce faci? Mi-a fost dor de tine. - Si mie de tine. Ma bucur ca ai venit. Hai sa-ti povestesc ce am patit... - Spune... Te ascult. - Iar s-a impacat cu aia. Dar tot pe mine ma iubeste, stiu asta. Tot la mine s-a intors, nu poate sa stea fara mine. Ne-am intalnit la majorat sambata si sa vezi faza draguta... Vorbeam cu fratele sarbatoritului, care are cam 2-3 ani, de fapt ma jucam cu el. Si l-am adus la masa, unde era si EL. Mi-a spus pustiul sa ii promit cu mana pe inima ca o sa am grija de el in seara aia, apoi m-a intrebat "Unde e inima ta?" si incepuse sa imi scaneze pieptul. "Inima ei e la mine...", a zis el. "Pai si inima ta unde e?" "La ea." Eu ma uitam foarte mirata la el, iar cel mic m-a intrebat foarte serios: "Asa e?". Am oftat, m-am uitat la EL, am zambit si am zis: "Da, asa e.." -A adormit? -Da.O sa plec. - Lasa-ma, te rog, nu acum, vreau sa mai dorm, vorbim mai tarziu. - Nu te las, ai dormit de-ajuns. Era el. -Ai plans mai mult decat ai avut lacrimi, te-ai ascuns prea mult de situatie, viata ta se ruineaza in ochii mei, ai uitat totul?casa noastra?copii nostrii?… cum ramane cu toate astea????Ma auzi?Ce faci??? - Du-te naibii… nu-mi rascoli durerea, n-am nevoie de tine, auzi??? pleaca eram o nebuna cand visam la toate astea…. ai uitat ce mult credeam in dragostea mea, cat am sperat??? si viata e alta, am fost o proasta, o tampita, o nebuna…. nu mai vreau…. pleaca!!!! - Nu erai nebuna atunci, esti nebuna acum cand ma respingi si ma uiti pe mine, nici tampita, nici proasta nu erai… - Eram, eram o proasta si inca mai sunt, nu vreau sa te mai vad… nici sa nu te mai aud….. nu cred în tine!!!! -Nu e prostie sa iubesti si tu stii asta, stii ceva??? nu ma pot duce…. chiar de-as vrea, nu voi pleca pentru ca sunt in inima ta si tu vrei defapt sa raman cu tine, tu vrei sa fii la fel de nebuna ca mai inainte, vrei sa visezi si vrei sa-ti atingi visul cu perseverenta, eu cred ca tu nu ai pierdut nimic, viata ta are sens, tu pur si simplu ai crescut, asta se intampla cu toti. Sa nu ma mai lasi singur niciodata te rog, am nevoie de tine, vreau sa crezi in mine... - Tu mai esti aici??? l-am întrebat printre lacrimi... nu ma vei lasa singura niciodata??? - Da, sunt, sunt parte din tine pentru totdeauna, pentru ca tu m-ai tesut din multe fire si m-ai legat de tine cu toata dragostea ta, eu sunt visul tau…. nu mai plange, nu mai fi trista, zambeste- zambetul te face perfecta iar puterea dragostei tale poate face minuni!!!!! -Alo?Tu ai fost azi la prietena ta,la spital? -Da.De ce?Sa intamplat ceva? -A luat o supra-doza.E in coma. -Ceeee?