miercuri, 24 februarie 2010

Tu sau el?Partea a IX-a

Sambata dimineata. Ora 12. Intalnire cu prietenii mei, ca in fiecare sambata, de altfel. Nimic special. Doar povestesc prin ce am trecut, sec.


- Dar stii ca diseara trebuie sa mergi la majorat, nu?


- Asa e, uitasem... Trebuia sa mergem impreuna.


- Asta e, mergi singura. Oricum esti cu noi.


- Da...


Nu prea aveam de ales. Stiam ca el va veni cu ea. Ce repede s-a intors roata. Sau s-a schimbat. Parca acum o saptamana eram cu el, iar acum... Imi pregatisem rochia albastra, iar el isi pregatise cravata albastra, ca sa ne asortam. Acum probabil ea se va imbraca tot in albastru, ca sa se asorteze EA cu el. Totusi, sper sa nu-i zica ce culori va purta.


Am ajuns destul de tarziu pentru ca nu voiam sa mai plec de acasa...Am intrat in incinta barului unde avea loc majoratul. Erau numai cunoscuti. Toti se uitau la mine. Probabil se gandeau "Uite-o si pe-asta, sa vezi ce soc o sa aiba cand o sa-i vada impreuna!!". Am incercat sa ma abtin de la comentarii, asa ca m-am dus direct la sarbatorit, apoi la masa unde erau prietenii mei.


Ma uitam la el, se uita la mine. Mi-a dat sms cu "Te iubesc!". Am oftat cand l-am citit, iar el m-a vazut, asa ca mi-a mai dat un sms "Ma doare sa te vad asa...". Ma uitam la el si imi parea destul de abatut. Nu dansa cu ea, nu o saruta, nu o tinea in brate, de fapt statea numai langa prietenii lui sau se plimba constant prin incapere. Nu aveam chef de alcool, de tigari sau droguri. Voiam sa fiu langa el. Purta cravata albastra, iar parul si-l aranjase cum ii sugerasem eu. Ea avea o rochie galbena destul de draguta, dar culoarea era prea aprinsa, asa ca arata ca o mica sorcova.


Venise momentul sa-i cantam "La multi ani!". Ea, fiind colega cu el, s-a dus in fata si l-a tras si pe el dupa ea, dar nu s-a dus, asa ca ea s-a dus singura si bosumflata mai in fata, dar nu foarte departe, ca nu cumva sa ma apropii eu. M-am dus langa el, din instinct. Ea era cu un metru mai in fata, cantand si batand din palme. Eu nu ziceam nimic. El nu zicea nimic. S-a apropiat de mine, s-a uitat in ochii mei, mi-a pus mana pe obraz si l-a mangaiat, a oftat si s-a apropiat incet de fata mea. Stiam ce urmeaza, dar nu mi-a pasat. L-am lasat. Si m-a sarutat, in vazul tuturor, cu ea langa noi, dar cu spatele spre noi. I-am zambit si am plecat de langa el. M-am dus langa ea.


- Joci dur? i-am soptit eu la ureche.


- Despre ce vorbesti?


- Dupa ce ca esti proasta, te mai si prefaci.


- Ha... Ma lasi? Lasa-ne, de fapt, sa ne vedem de relatia noastra. Tu... du-te cu tot orasul, prietenii tai.


- Si zici ca te sinucizi? Ce-ar fi sa te pun la incercare?


- Esti o idioata, lasa-ma.


Am ras si am plecat. Nu eram dispusa sa o las sa castige iar, mai ales ca acum stiam ca el inca tine la mine, inca mai are sentimente pentru mine sau cel putin i le-am trezit pe cele vechi. I-am dat sms "Pari destul de palid. De ce nu te duci acasa? Tortul oricum s-a servit, asa ca nu mai e ceva ce trebuie sa astepti. Sau du-te in port, sa iei putin aer.". Cand a vazut ca a primit sms de la mine, a zambit, s-a uitat la mine si a zambit iar. Arata iar fericit. Dupa ce l-a citit s-a uitat la mine si mi-a facut cu ochiul. Se prinsese de aluzie.