miercuri, 24 februarie 2010

Tu sau el?Partea a XI-a

M-am intors la bar. Eram hotarata sa aflu adevarul. Pe de o parte, il credeam pe el, mai ales ca in final nu a renuntat la mine, dar pe de alta parte poate sa joace pe doua fronturi.
- Ia zi, poti sa ma lamuresti cu ceva?

- Da. Daca stiu, desigur.

- El zice ca ai mintit, ca nu e adevarat ce mi-ai spus in ziua aia.

- Nu am mintit. Nu vezi ca s-au impacat??

- Pentru ca ii e mila de ea, nu pentru ca nu m-ar iubi. Pe mine ma iubeste. Pentru ea simte doar mila. De ce nu intelegi? Si de ce m-ai mintit?

- Nu te mint. Ce nu pricepi? Nu te mai iubeste. Iti place sa te minti. Treci peste.

- Nu e adevarat!! Minti!!

Eram foarte speriata, incepusem sa ma impacientez, dar nu stiam de ce. Eu aveam incredere in el, asa ca grija aceasta era inutila. Nu puteam sa concep ca nu ma mai iubeste sau ca o iubeste pe ea. Imi era practic imposibil. Auzeam numai "Nu te mai iubeste!!", imi rasuna in minte, in creier si mai ales in inima.