miercuri, 24 martie 2010

Leapsa

DACĂ AI FI FOST.. :


O lună a anului: Octombrie O zi a săptămânii: vineri O parte a zilei: cum se zice de la 6 trezirea….cum o pot numi p' aia ? …..Trezirea inaintea rasaritului :) ) Un animal marin: Rechin…dar unul care nu musca tot… O direcţie: de la sus catre Rai O virtute: ….deja sunt rabdatoare….si plus ca ….eh…lasa plusu…..daca as fi o virtute….as fi cum sunt si acum……aaa daaa…cum sunt acum poate va intrebati….da ma….as fi ceea ce sunt si acum…exact…treaba mea…da hai ca zic……adevarul e ca nu stiu virtuti….da as fi compatimirea daca s-ar pune :D O personalitate istorică: Buddha….nu la grasime….la cap O planetă: Saturn…..sa va rotiti in jurul meu Un lichid: apa de ploaie O piatră: rotunda O pasăre: …acvila…fara drept de replica O plantă: ce se deschide doar in preajma oamenilor buni Un tip de vreme: ploaie Un instrument muzical: pian….pentru ca e complex….si nu oricine pune mana pe el O emoţie: …..prima trasarire a inimi Un sunet: Miiiii Un element: ….normal ca elementul meu…..apa Un cântec: Veritasaga – nu se asculta….se simte Un film: aici sunt multeeee… Slumdog milionare ultimul pe care l-am vazut Un serial: - O carte: in care sa am scrise criticile pentru mine Un fel de mancare: ceva usor la stomac….ceva care sa depinzi in fiecare zi….ceva ce nu pot sa aiba toti…ceva sa iti de-a un orgasm papilelor gustative….as fi … Un Oraș: …daca e romanesc nu ma bag….dar hai ca zic si eu unu strain….sa fiu tru….undeva langa o apa… Un gust: ….gust ziceti…hmm….as fi un gust ce persista….acum ca e bun sau rau….depinde cum il faci O culoare: portocaliu Un material: matase…..neagraaaaaaaa Un cuvânt: NOI O parte a corpului: gat O expresie a feţei: zambet O materie la şcoală: scoala….ce e aia ? ….a daaaa daaaa dadaaa…..pai…as fi … Un personaj din desene animate: Batman….si vorbind acum la modul serios….stiu eu de ce vreau aia… O formă: ….o forma….perfecta Un număr: 3 O maşină: mai bine tac. O haină: …gluga se pune?


Leapsa o ia cine vrea…