joi, 25 martie 2010

Rosu.

As vrea sa scriu despre ce a scris si el, dar nu pot. As vrea sa copiez, dar nu pot. As vrea sa fac ceva, dar nu pot. As vrea sa mor, dar nu pot. Vreau sa am o viata, vreau sa am un rost, vreau sa imi bat joc de cineva. Crezi ca pot? Crezi ca e atat de simplu? Crezi ca viata se cumpara de la non-stop? Crezi ca viata se ia pe pile? Crezi ca pot sa rad la o gluma de-a ta? Nu pot. Nimic nu imi poate face colturile gurii sa se ridice in sus. Nimic nu ma poate face sa schimb ceva ce cred. Nimic nu ma ajuta acum. Tu nu ma ajuti. Incerci sa ma faci sa ma las pe spate, sa fac o priza din dansul tau. Dar dansul tau e prea greu si nu cred ca pot face fata. Mi-e frica sa pasesc. Nu vad in fata decat un negru rece care nu imi sopteste nimic, nu imi da nicio speranta. Mi-e frica sa pasesc in negru, mi-e frica sa nu fie o groapa in care sa cad si mi-e frica sa raman acolo fara o mana care sa-mi dea ajutor. Mi-e frica de tine. Mi-e frica de clipa in care vom fi doi. Mi-e frica de sarutul tau cu venin. Dar mi-e frica de mine. Mi-e frica de ce ti-as putea spune. Mi-e frica... As vrea sa opresc gandurile astea. Sa nu ma mai gandesc niciodata. Sa imi pun in fata o panza, sa nu mai vad nimic. Dar asta ar insemna sa ma injectez cu un nimic care sa fie nimic si sa ma faca sa nu mai simt nimic. Ce mai conteaza? Oricum in viata mea nu exista viata. Nu exista dansul de care iti vorbeam inainte. Dar nu vreau sa mor. Nu vreau sa cad in abisul negru. Nu vreau sa ma scufund sub apa si sa simt ca nu mai am aer, sa ma prind cu mainile de ceva ce nu exista. Incerc sa-mi revin, dar fara tine nu pot. Vezi? Te urasc, dar nu pot trai fara tine. E ciudat... Incerc sa pun o pata de culoare rosie pe buzele mele crapate si sa le dau un sens, incerc sa imi pun o pata de culoare rosie pe obrajii mei vestejiti si sa le dau un sens. Dar ce crezi ca simt? Simt cum constrastul dintre mine si rosu devine prea puternic si ma sugruma; imi sterg fata cu o batista si o arunc pe jos. Aprind o tigara. Poate asa o sa uit. Dar o las sa se transforme in scrum; incerc sa lupt. Chiar daca simt durerea care ma apasa cand incerc sa inot spre suprafata, lupt in continuare... Lupt.