joi, 29 aprilie 2010

Cand dorul nu dispare.

Am realizat in final ceva. Mi-am dat seama cum merge procesul de iubire, cum are loc relatia si de ce anume nu poti sa uiti pe cineva. Citeam in ziar ca un om de vreo 50 de ani s-a sinucis caci ii era prea dor de fata cu care a fost impreuna candva in timpul facultatii. Pare imposibil sa iubesti pe cineva in tot timpul asta, dar uite ca se intampla. Cand esti intr-o relatie cu cineva sunt doua lucruri care se intampla; 1. Te conectezi spiritual, sufleteste. 2. Te conectezi fizic. Cand te desparti, este nevoie sa te deconectezi atat fizic cat si spiritual. Conectarea spirituala presupune o imagine a persoanei iubite. De-a lungul timpului, aceasta se imbogateste cu detalii si contureaza impresia ta despre aceasta persoana. Ajungi sa te desparti. Te-ai deconectat fizic. Adica nu va mai vedeti, nu va mai vorbiti. Trebuie sa te deconectezi si spiritual. Cei care nu se deconecteaza spiritual ajung sa iubeasca o imagine toata viata. Asta este problema! Din cauza asta am ramas eu blocata cu imaginea lui de acum mult timp. Cand ramai conectat spiritual, ai o imagine care nu se mai imbogateste cu detalii, e o imagine veche, este un deja vu sentimental. Dorul asta iti face rau, nu poti duce o viata normala caci stii ca esti neimplinit, nu poti fi cu altcineva ca te gandesti ca nu asta ti-e destinul. Ce comico-tragic ca de fapt nu destinul se leaga de problema ta, ci pur si simplu un cablu care ai uitat sa-l scoti din priza. Poti trai ani de zile sau toata viata ta cu imaginea veche, si nu poti rezolva situatia in mod superficial. Multi fac prostia sa nu mai faca un lucru doar pentru ca nu mai vor sa-l infrunte. Asa am facut si eu, am zis ca nu ma mai gandesc la el, ca vreau altceva nou. N-a mers, eram falsa. Vroiam special sa nu ma mai gandesc la el, si asta era problema. Remediul este sa vrei sa rezolvi situatia, de aia am ajuns de-abia acum sa pun punct clar. Caci am realizat ca nu am scos un cablu, am realizat tot despre ce am vorbit mai sus, asadar, n-ar fi prostesc sa mai continui? Asta este adevaratul mod de a uita pe cineva. Asadar retineti, conectare spirituala si fizica. Atunci cand termini tot, te deconectezi de la ambele emotii, altfel esti prins intr-o lume vesnic schimbatoare cu o imagine veche, nestiind de ce te doare atat de mult. E simpla de tot solutia, insa este enorm de greu sa ajungi la concluzia asta, la concluzia asta sincera si rationala. Chiar si asa, probabil nu va ajuta prea mult articolul asta, dar daca actionati cumva, actionati pe calea asta.