duminică, 9 mai 2010

Ca si mort.

-totul a fost o minciuna.a dracu de buna. -2 luni,2 saptamani si 2 zile. -de ce trebuie sa sufar si dupa tine?cum am suferit si dupa "ei"? -esti la fel ca ceilalti?aaa nu...stiu:) esti mult mai rau. -unde sunt ma toate sentimentele alea?unde?au disparut?asa...pur si simplu? -telefonul numai suna.poate a cazut reteaua.sau poate numai ai baterie...sau poate chiar ai uitat de mine. -stii ca nu pot sa mananc? -stii ca nu pot sa dorm? habar nu ai.te doare fix undeva.sau nici macar acolo. -trebuie sa recunosc ca esti un actor foarte bun. -vezi? afara sta sa ploua.ar trebui sa fiu fericita.dar....nici macar ploaia nu mai ma poate face sa zambesc. -imi vine sa sterg tot ce am scris pana acum si sa spun ca nu imi pasa...dar..nu pooot -si telefonul tot nu suna.cum poti ma?cum? ... stiam ca o sa mi se faca dor si o sa vreau sa te sun si ti-am sters nr. -incerc sa imi fac unghiile...dar imi tremura mana. -ma inteapa inima. -ahh ce dracu mi-ai facut? -ma streseaza telefonul.ma uit din 5 in 5 secunde.si nimic..Il sparg. -as vrea sa vin sa iti inapoiez toate lucrurile.dar...mi-e frica ca o sa ma tratezi cu indiferenta si nu as suporta...si daca o sa faci asta:) asta e.ma resemnez -pana acum stiam ca o sa incerci sa vb cu mine macar...sa ma cauti...sa te agiti...dar acum...sunt sigura ca nu te voi mai vedea facand lucrurile astea. -"am nevoie de tineeeeee..." am nevoie pe dracu.nu am nevoie de nimic si de nimeni. -si tu o sa pleci..si eu voi ramane...si voi vedea zilnic locurile in care ne intalneam. -ahhh...mi-e rau. -totul trece asa cum vine...si poate eu sunt de vina pt tot ce mi se intampla. Hai gata:).