joi, 24 iunie 2010

MAXIM am zis.

ma trezesc dimineata si am un chef din acela sa scriu mult mult si sa insir idei de tot felul fara nicio logica fara coerenta de a pune semne de punctuatie si ortografie incep sa spun cat de mult te iubesc si cat de mult insemni pentru mine ascultand acordurile de la bye bye beautiful chiar daca nu au nicio legatura cu ceea ce vreau sa spun de fapt de fapt ma gandesc in mod obsedant la tine ma gandesc cat de mult te ador ma gandesc ca nu o sa iti dau drumul vreodata te iubesc eu sunt tu tu esti eu si tot ce voi face vreodata va fi pentru tine si iti voi fi alaturi si o sa vina zile in care dimineata primul lucru pe care voi vrea sa il fac este sa iti privesc chipul si nu o sa existe zi in care sa nu te fac sa ma iubesti sa iti dovedesc ca te ador sa te mangai sa te sarut si daca o fi sa ne certam o sa imi cer scuze de mii de ori pentru ca nu sunt perfecta si destul de buna pentru tine dar totusi ne iubim si imi dau seama ca atunci cand esti indragostit incepi sa scrii fraze lungi nesfarsite din graba si din dorinta de a spune cat mai multe nu mai ai timp sa pui punct trebuie sa continui sa scrii si sa scrii sa alergi mai departe de mintea si de inima ta si fraza nu vrea sa se opreasca si uite vezi dragostea nu are punctuatie si trebuie sa imi cer scuze pentru ca nu ti am zis cat te iubesc azi cand implinim 4 luni te iubesc