luni, 23 august 2010

60 de lucruri despre mine

1. Sunt zodia Capricorn.

2. Ma enervez, explodez, ma calmez - ciclu incheiat (mai putin atunci cand tin in mine) 3. Nu imi plac oamenii plini de sine.

4. Imi plac foarte mult cainii.


5. Pana acum vreo 3 ani, n-am purtat fusta decat la serbarile de sfarsit de an scolar si-n diverse alte ocazii cand citeam in ochii alor mei ca altfel raman acasa.


6. Nu port materiale sintetice direct pe piele. Nu port dres. Niciodata. De nici un fel. Nu, nici macar in iarna cea mai iarna.


7. Imi place sa conduc, da, stiu ca femeile sunt praf si pulbere la volan.


8. Dau in mansalier bine.Zau.Chiar si in pomi.


9. N-am o imagine a mea peste 1-2-5-10-20 de ani.


10. Cred ca in unele chestii trebuie sa crezi ca sa le vezi, nu invers.


12. Nu-mi place sa depind de nimeni. 1 an juma' ....


13. Sunt timida.


14. Am rareori initiativa de a ma apropia de oameni pentru ca mi-e ca o sa ma simt respinsa in vreun fel.


15. Nu am nuante de toleranta. Sunt foarte toleranta cu cine-mi e in gratii, dar cand mi se pune pata, ma enerveaza si cand respira bietul om.


16. In rest, sunt intoleranta. Bau!


17. Caut logica in orice.


18. N-am rabdare.


19. Ma simt nefiresc imbracata elegant.


20. As vrea sa dispara toate insectele, in afara de gargarite si fluturii de zi. Albinele sa ramana undeva departe, ca vreau miere.


21. Imi place sa merg pe jos,chiar daca zic de la primu'colt ca numai pot.


22. Nu suport frisca vegetala, ouale, parizerul si fasolea.

23. Imi place sa (stiu sa) repar chestii.

24. Sunt rea de caldura.


25. Ma atasez foarte usor de lucruri.


26. Viata mea e foarte complicata fix inainte s-adorm si imediat inainte sa ma trezesc.


27. Mi-am dorit aproape toata viata sa am ochii albastrii.


28. Par foarte inocenta celor care nu ma stiu bine, probabil pentru ca sunt timida si am si mutra de nevinovata.


29. Nu inteleg de ce nu e toata lumea ca mine, ne-ar fi mult mai usor tuturor :)


30. Sunt incapatanata.


31. Am nevoie sa inteleg anumite chestii.


32. Sunt momente cand stau foarte prost cu dictia.


33. Daca beau cafea,ma apuca tremuratu'.


34. De multe ori spun nu la ce mi se ofera si da la ce mi se refuza.

35. Imi place sa cant si imi pare rau ca n-am voce mai buna.

36. N-are nici un sens sa mi se comunice numele cuiva cand facem cunostinta, il uit pana apuc sa ma dau incantata.


37. Ma omoara psihic trezitul devreme.


38. Scriu cu stiloul.


39. Nu-mi place sa fiu vulnerabila.

40 . ma enervez repede si nu mai discut (ca sa ma calmez) sau plec in mijlocul discutiei

41. Uneori nu stiu ce vreau, dar intotdeauna stiu foarte bine ce nu vreau.


42. In general port inelele pe ce degete apuc.


43. Am o intuitie despre care uneori cred ca-i sora cu paranoia. Si tocmai cand ma conving ca de data asta am exagerat, se dovedeste ca am dreptate.


44. Uneori am orgoliul cat o nuca in perete.


45. Beau foarte multa apa.


46. N-am fost niciodata plecata de-acasa mai mult de-o zi.


47. Iau decizii ori foarte greu, ori foarte usor.


48. Imi place iaurtul,alunele si carnea de porc.


50. Imi plac masinile negre.


51. Nu suport sa imi spuna cineva ce sa fac si cum sa fac.


52. Imi place sa stau muuuuuuult timp cu iubiloiu'meu...


53. Pierd mult timp la Pc, cateodata ma mir si eu de mine.


54. Vreau 2 baieti.Pe unu sa-l cheme Dejan si pe unu cum o vrea Iubiloi.


55. Plang des.


56. Imi place mirosul de menta.


57. Scriu cu stiloul.


58. Il ador pe: Jason Statham

59. Bomboanele Toffifee sunt printre favoritele mele.

60. Visez: aberatii, ma trezesc agitata si cu niscaiva chef de cearta.