sâmbătă, 25 septembrie 2010

Si chiar sunt racita...

Eu privesc raceala ca pe un fel de barbat, ma simt ca si cum m-as fi casatorit. Sau nu, gresit spus, eu sunt canapeaua pe care un barbat sta si se uita le meciurile de fotbal (si ma refer strict la relatia dintre mine si raceala).


Adica stii cum e, se instaleaza raceala comod in corpul meu, se cuibareste as putea zice direct pe caile mele sinuisoidale respiratorii si in gat si da drumul la tv. Intai incepe usor ca nah, se canta imnul si nu e prea mare palpitatie si doar iti simti nasul infundat pt ca si-a desfacut berea si doar soarbe o gura din ea sa vada daca e destul de rece . Apoi se infofoleste mai bine in canapea de incepi sa simti ca te inteapa ceva in gat si nu iti dai seama ce. Si cand ti-e lumea mai draga incepe sa manance seminte si sa ‘stuche’ in caile tale respiratorii numai coji si sa te faca sa ai parte de niste chestii foarte fluide.


Da, sunt constienta ca e un post scarbos pt unii, dar eu chiar asa privesc problema. E o gandire mult mai practica sincer, ca pana am sa ajung eu la medicina si am sa inteleg ce se intampla cu adevarat cand sunt racita, mai sunt 2 ani jumate .


Iar apoi incepe meciu….pai cand vede' raceala ca da Banel autogol... te ia o tuse, de nu vezi bine in jurul tau, si numai te trezesti cu o mazga din aia urata in gat , iar dupa ce se mai calmeaza o ia pe raceala cu o durere de cap de nu se vede ca traise emotii prea puternice la autogol si atunci sa vezi tu cum te inrosesti tot la fata si incepi sa ai o febra , iar daca ai o raceala din aia mai sensibila te mai ia si cu frisoane de la faptul ca sa apucat de plans dupa autogol.


Si tu ca o canapea-nevasta ce esti trebuie sa te duci sa tipi la el sa dea sonorul mai incet, sa nu mai dea seminte pe jos, sa nu mai bea zeci de litri de bere si la final, daca nu intelege cu paracetamol sinus si biseptol, da-i una peste cap cu un augumentiv forte.


Si acum, ca am impartasit sentimentele de azi, ma dus sa mananc niste ciocolata. Poate imi trece.