miercuri, 9 noiembrie 2011

Iubitule,cata lume e intre noi...

Iubitule, uneori e-atata lume intre noi…
Esti tu oare?
Esti tu oare barbatul care ma va lua in brate cand imi va fi greu?
Esti tu cel care va fi langa mine cand oamenii dragi vor pleca?
Vrei sa fii al meu asa cum eu vreau sa fiu a ta?
Tu esti barbatul care ma va tine de mana cand iti voi aduce pe lume copilul?
Esti tu omul cu care vreau sa beau cafeaua in fiecare dimineata?
Oare in bratele tale voi gasi linistea si puterea de a depasi orice esec, orice tristete?
Cu tine imi voi face casa si masa si viata asa cum le vreau eu?
Sunt eu oare femeia “pentru tine”, sunt capabila sa te sprijin si sa iti fiu alaturi cu atatea probleme cate ai?
Cu atatea intrebari fara raspuns pe care ti le pui?
Iti sunt eu iubita si omul de care ai atata nevoie langa tine?
O sa fim vreodata numai noi 2 si restul lumii? Fara nimeni intre noi…
Iubesc, am curaj si mi-e teama…