duminică, 11 decembrie 2011

...

Anul asta am facut multe lucruri: am iubit, am urat, am aruncat, am luat inapoi, am plans, am ras, am fost indiferenta, am luptat, am cedat.
Dar abia acum am realizat ca totul a fost in zadar.
Am incercat sa fiu fericita pentru tine, sa ma bucur ca esti fericit fara mine.
Nu am asteptat nimic, nu am asteptat sa vina totul de la sine; pentru ce am vrut, am luptat.
Dar pacat ca nu am fost in stare sa imi dau seama ca lupt pentru ceva ce nu exista.
Am fost optimista tot timpul, imi spuneam ca voi reusi, pentru ca la sfarsit sa cad de sus de tot.
Si a durut.
Si inca doare.
Si va mai durea mult timp.


Vezi si tu?Unii omoara iubirea..si tu ai omorat-o..
Iubesti o zi..si o eternitate te chinui sa uiti.
De ce sa uiti?
De ce nu ramane al tau?
De ce n-ai ramas al meu?
Omoara clipa asta.
Sterge-o!
Ingroap-o adanc!Adanc de tot!
Sa nu-mi mai pot aminti de ea niciodata.
Iar eu ii voi pune lacat.
Sa n-ai acces niciodata la ea.
Iar cifrul il voi imprima in inima mea.
Uita-ma.Daca n-ai sa ma iubesti,pleaca!
Pleaca!Inainte sa fie prea tarziu.
Inainte sa nu te mai las eu sa pleci.
Am crezut ca e ceva frumos,unic si REAL!
Dar tot ce-a fost..n-a existat.
A fost ceva ce n-a fost defapt.De ce nu mi-ai spus de la inceput?