duminică, 1 ianuarie 2012

Esti un las! Trebuia sa fii aici,sa ma inveti sa lupt! Trebuia sa fi mereu cu un pas in dreapta mea, sa-mi dai armele la mana,pentru a ma scuti de secunda fatala dinaintea impasului. Trebuia sa-mi stergi lacrimile si sa-mi ridici privirea,asa cum ai facut in tot acest timp,inainte sa te schimbi. Trebuia sa ma strangi puternic in brate, zicandu-mi "Trecem noi si peste asta! Te iubesc!" , iar eu sa te privesc cu lacrimi in ochi si sa-i multumesc lui Dumnezeu ca te-am intalnit.
Dar revin la realitate, si observ ca defapt ea e cu mult mai diferita. Tu nu esti aici,iar eu lupt singura. Risc sa iau milioane de gloante pana sa-mi incarc armele, iar lacrimile mele apar de nicaieri,cand ma astept mai putin. Acum nu sunt sigura ca voi mai trece peste asta, caci ma pot iubi milioane de persoane... dar nici acele milioane nu-ti pot recompensa lipsa.
Dar astea-s lucruri pe care nu le vei sti probabil niciodata. Pentru ca de azi inainte, o sa-mi iau scut anti-glont,dragul meu ! Mi-am incarcat foarte multe arme, si le am in fata mea,nu in dreapta mea, pentru a le avea la indemana cand cineva incearca sa ma doboare. Acum ma trezesc si-mi fac singura de mancare,imi fac o cafea tare ca sa-mi amintesc ca durerea VINDECA, si trebuie s-o suport, apoi imi iau geanta si dispar. Fiecare clipa imi aduce aminte de tine, recunosc. E greu,e foarte greu sa stiu ca s-a terminat de-a binelea. Tu erai tot ce aveam mai scump... Dar in acelasi timp,tu mi-ai distrus interiorul,l-ai cladit iarasi din piatra tot tu, ca sa fi sigur ca nimeni nu-l va mai putea imblanzi si topi, si-apoi ai disparut, fericit ca in sfarsit voi fi a ta pe veci. Dar tin sa-ti zic,dragul meu, ca acum am fost singura la McDonald's si mi-am luat jucarie cu Baby Strumf, si acum imi sterg singura lacrimile cu sutele de servetele pregatite in buzunarul meu drept. Saptamana viitoare voi merge sa vad Strumfii 3D, fara tine! Si sigur voi plange,dar imi voi ridica singura privirea, si voi zambi amar,stiind ca pe tine nu te doare deloc si ca NU-TI PASA! De aceea,te voi ruga sa uiti c-am insistat atat de mult sa-ti arat ca te iubesc. Te rog sa-ti amintesti doar c-am fost acolo cand nimeni nu era,si c-am impartit bune si rele,si atat.
Iar aici,te las doar cu tine. Am ajuns acolo unde drumul reprezinta un pericol , si ma retrag. O sa aleg alta cale,pentru a-mi urma linistita viitorul. Iar tu... Pe tine te iubesc. :)
Te iubesc asa cum n-o sa mai iubesc pe nimeni vreodata,tocmai de aceea te-am scos din viata mea. Ca sa te vad fericit.
Noapte buna, strumfix.