luni, 23 ianuarie 2012

Invata-ma


Invata-ma…
Invata-ma sa ma bucur din nou de lucrurile marunte ale vietii,
invata sa ma intelegi, sa-mi fii prieten inainte de orice.
Invata-ma sa am rabdare, sa nu mai cer totul sau nimic.
Invata-ma sa fiu puternica si curajoasa, dar cand ma afund in bratele tale, asa cum n-am mai facut-o niciodata pana acum, sa uit de tot si toate si sa traiesc doar pentru mine, pentru tine si pentru noi…
Invata-ma sa ma simt protejata langa tine, sa fii oaza mea de liniste, unde nimic rau din lumea asta nu ma poate atinge.
Invata-ma sa am iar incredere in oameni, sa am incredere deplina in tine.
Invata-ma sa ma regasesc in privirea ta, sa fii intrebarea si raspunsul meu.
Invata-ma sa nu ma mai tem de inceputuri cu gandul la trecuturi.
Invata-ma sa ma daruiesc asa cum am facut-o doar prima data, invata-ma sa fiu a ta, trup si suflet…
Invata sa ma iubesti asa cum sunt, sa ma lasi sa ma cuibaresc in sufletul tau…
Invata-ma cand ma uit pierduta si plina de neintelesuri la tine sa-mi amintesc ca barbatii sunt de pe Marte si femeie de pe Venus .
Invata-ma sa invat sa te iubesc.
Invata-ma sa-ti fac loc in viata mea, in planurile mele, in visele mele.
Invata-ma sa merg la bratul tau, sa-ti fiu prietena si iubita, femeie si copil. Invata-ma jocul asta nebun si frumos in 2. L-am uitat.
Invata-ma s-adorm si sa ma trezesc zambind…
Si-ti jur pe ce am mai scump ca vei fi cel mai fericit… si cel mai iubit dintre pamanteni.