luni, 16 aprilie 2012

De obicei,fata ma tradeaza.Nu prea pot sa mint,sa-mi ascund adevaratele sentimente.Atunci cand am emotii ma inrosesc la fata si ma uit in gol.Cand sunt speriata incep sa tremur dar totusi zambesc sa nu arat asta.Din pacate,arat exact opusul,arat ca o pisica speriata si uda care tremura din toate incheieturile.Cand sunt indragostita vorbesc mult si aberez,dar nu-mi pasa de ce zic ceilalti .Cand sunt trista am ochii rosii pt ca imi vine mai mereu sa plang,nu pot privii o persoana fix in ochi iar mainile imi ingheata in permanenta.Cand sufar sau ma doare ceva,prefer sa nu dau ochii cu nimeni,prefer sa ma ascund ca nimeni sa nu-mi vada slabiciunea,si ca mai devreme,arat exact pe dos.Orice as face,fata ma tradeaza.Cand ma supar pe cineva incep si trantesc,zbier ca in 5 minute sa-mi treaca.Cand urasc pe cineva,ei bine nu pot spune ca urasc multe persoane...poate doar 2-3,incerc ca nu arat.Le urasc in sinea mea si e de ajuns pt ca nu-mi place sa fac ceva ce altuia nu i-ar placea.