miercuri, 8 aprilie 2009

"Best Friend":P

Cat de prefacuti pot fi unii "prieteni"....De ce sunt pedepsita sa aud lucrurile fara sens pe care le abereaza ei?De ce nu isi sustin argumentele?De ce se ascund? Daca este adevarat ce spun? Si eu sunt cea care greseste si eu sunt aia'oarba:(?? Am o stare foarte nasoala.dc?pey nici eu nu stiu. faza e s-a umplut paharul si simt ca numai rezist.. ca iau foc. Daca stiam ca va urma o zi asa nasoala...numai ieseam din casa. Versurile astea ma urmaresc de vreo'3 zile "e asa dezordine ... ce sa zic ... mai bine tac ... te las pe tine sa ma intepi cu un ultim ac ... cu ultimul cuvant care iti trece prin minte o minte bolnava, facuta praf de regrete si de ce regreti, de ce noi, de ce asa? de ce nu poti schimba chiar acum ceva de ce pleci capul si fumezi? si daca iti spun ... daca iti spun schimba'te te indepartez si iar ma lasi in suspans ... sunt intr'un continuu balans si iar ma lasi singura, mai bine plec uita'ma" Frate nu pot sa inteleg de ce exista atata ura pe lumea asta...ba ganditi-va ca puteti sa muriti din sec.in sec. s-au sa va moara un prieten...s-au cnv apropiat....si nu o sa-l mai vezi...nu o sa-l mai auzi... Mi-a ajuns...numai pot sa mai lupt pur si simplu...care ati vrut sa mi se intample asta...Bucurati-va akum.....vi sa implinit visu'... Ma simt aiurea rau...sper sa nu va fac sa va simtzitzi si voi asa... ... ... Numai am chef de nimic... ~~Go0d NigHt~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu