miercuri, 24 iunie 2009

:)...

Hmmm s-a mai dus un an si uite asa a veniiit varaa:x Un an in care am avut foooarte multe de invatat,atat bune,cat si rele. Am avut parte de oameni care nu credeam ca mai exista. Oameni care stiu ce vor in viata asta, oameni care nu au uitat ca la randul lor sunt OAMENI . Pff ... dar am avut si "norocul" sa cunosc persoane .. cu care nu mai vreau sa am de-a-face toata viata mea . Niste persoane care pur si simplu nu au viata lor ... Niste persoane care se hranesc de dimineata pana seara cu minciuna,ura,invidie,ipocrizie si sa nu uitaaam de PROSTIEEEE !!! Dar deh ...Fiecare dupa posibilitati... Buuuun Despre baieti ... toti sunt la fel de cand sunt in clasa a 3 a .. E ciudat cum un barbat in ziua de azi se gandeste numai la un singur lucru . Subliniez cuvantul "barbat" . Nu toti baietasii sunt barbati asa cum se cred ei . Am tot dat peste baietasi ... pur si simplu FARA VIITOR ! Desii ei spun in stanga si in dreapta ca pot,ca fac,ca sunt cei mai tari,asta numai ca sa devina "jmecheri" in fata celorlalti .. ei saracii NU SUNT IN STARE DE NIMIC . chiar de nimic...:( Ce sa mai ziiic . Toate fetele merg si vorbesc si se imbraca la fel ... nimic nou de spus .. nu isi dau seama ca este atat de usor sa vezi dincolo de deghizarea lor .. ma face sa ma intreb de ce cand intreaga lume se intoarce spre stanga este atunci cand merg eu in dreapta.... La tot pasul sunt vorbita de rau si nu imi pasa...in ciuda tuturor...duc o viata foarte frumoasa! Nu ma doare ca ma copiati sau barfiti,dimpotriva va multumesc ca imi demonstrati inca o data ca sunt buna in tot ceea ce fac! Atat de buna incat am devenit un model pentru voi. "Este mai bine sa dai gres incercand ceva decat sa excelezi in a nu face nimic :) Un diamant ciobit este mult mai valoros decat o caramida perfecta ;)"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu