marți, 23 iunie 2009

Lipseste acel "ceva" din viata mea.

Mda...Simt ca innebunesc... Simt ca ma duc dracu...rau... Simt ca ma duc mai jos in prapastie... Simt ca ma prabusesc... Simt ca ma scufund... Simt ca iau foc... Simt ca... Ca numai pot... Ieri a fost o zi foarte frumoasa... A plouat. Mi-a fost bine... Am uitat de tot ce inseamna "Viata"... A fost prea frumos... Ma linistit ploaia care a venit... Sunt racita de 2 zile... Am febra... Tusesc..stranut... Dastea' de'ale'Racelei.. Acum...23 Iunie ora 19:25 incerc sa nu plang Acum...mi-am dat seama ca fiecare are o viata... Si fiecare lupta pt.el insusi nu pt.mine sau pt.tine s-au pt.alcineva. Nu exista prieten/a adevarat/a si o spun cel mai sincer acum. Pacat. Pacat ca am fost naiva si am crezut ca unii chiar sunt total diferiti de ceilalti... Dar ei doar si-au pus o masca...Iar acum masca le-a cazut...pt.ca sa uzat... Poate ca eu sunt singura vinovata. Poate chiar nu ma intelege nimeni. Poate ca sunt prea dificila. Poate ca cer prea mult. Poate ca... S-au poate nu. Am ajuns sa cred ca eu sunt de vina... Eu cer imposibilul... Eu vreau ca totul sa fie negru...iar ceilalti vor sa fie si cu dungi albe. Dar eu vreau negru simplu. Asta nu inteleg unii... Nu ma pot schimba. Asta sunt. (Iar am febra.) Numai am cu cine sa vorbesc... DAr scriu... Si o sa ma apuc serios de scris... Va impartasesc voua nebuniile mele... VOUA... Hmm care voua? Ca nu citeste nimeni... In fine... Am gasit niste fraze foarte interesante la nenea' ala care imi atrage atentia mult prea mult... "Trupul in care locuiesti e cu mult mai departe decat ti-ai inchipui departarea. Faptul ca el te doare sau faptul ca el iti da placere,nu are nici o rubedenie cu tine. Adevarul,care oricum ne este refuzat,e mai putin important decat dragostea,pe care urmeaza abia s-o pierdem." Sper ca intelegeti.:) Am mai gasit ceva foarte interesant:D "Cercetatorul suedez,medicul Nills Jakobson,a avut recent lugubra idee de a cantari o serie de muribunzi in momentul fatal.El a constat pe macabrele indicatoare ale cantarului sau ca,indiferent de sex sau de varsta,trupul uman pierde invariabil 21 de grame in clipa mortii.In conferinta de presa organizata,Nills Jakobson a declarat ca aceasta este greutatea sufletului." Mda...21 de grame Revenind la starea mea... Mi-e rau... Probabil de la raceala. Sau nu. Este totul prea banal. Punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu