vineri, 3 iulie 2009

Plang odata cu ploaia, zambesc odata cu soarele, iubesc soarele, dar e mereu ascuns printre nori…

Da. Ma simt rau. As putea spune ca sunt trista,as putea spune ca nu sunt,as putea sa nu spun nimic. In fereastra mea bate un soare trist!ieri parca era mai vesel!a...!nu ieri...de mult...tare de mult!!! Ma simt singura si abandonata! Oamenii la care tin dispar in ceata... ce trist este sa traiesti singur,cata frustare, cata singuratate,cate lacrimi... Cata falsitate la oameni si mandrie prosteasca... "Asculta-ma cand iti spun, Nimic nu are rost acum, Nu,n-am uitat,nu ti-a pasat, Ai reusit m-ai deprimat. Si n-are nici un rost sa spun:"vinoo..." Nu te mai vreau,nu te mai vreau! Si crede-ma cand iti spun: Nu te mai plang acum,nu te mai plang acum! Ma privesc si realizez, Ca totul a capatat alt sens, Imi pare rau ca tot ce-a fost S-a terminat atat de prost! Eu te-am iubit atat de mult, Tu m-ai iubit asa de putin,asa de putin Asa de putin...! Si n-are nici un rost sa spun:"vinoo..." Nu te mai vreau,nu te mai vreau! Si crede-ma cand iti spun." Versuri-Emil-Pa Nu-s prea coerenta,nu-i asa? Mai bine nu va induc si voua starea mea si ma retrag... Va doresc o zi buna in continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu