duminică, 5 iulie 2009

Un tren gol.

Paaaaaaaiiii!!!!!! Scriu postu'asta la vrajeala. Pt.ca numai am cu cine sa vorbesc. Oricum sunt sigura ca nu o sa-l citeasca nimeni. Pt.ca nimanui nu-i pasa... Poate va suna ciudat. Dar!!! Asta-i adevarul. Si cum destinul imi face SAC!!SAC!!! Imi rasuna in cap melodia "You are not alone...Michael Jackson" Chiar asa? NU cred. Iar ma simt singura. DAr singura singura. Adica nu am mai simtit singuratatea asta niciodata. Pai de ce? Pai uite daia'. Am chef sa fac ceva. Dar nu stiu ce. Nu stiu ce ar fii potrivit pt.starea mea. Da baaaaaaaaaaaiiii!!!!! Cica "Youuuu are noooot alooneeeeee.." De ce numai e nimeni? Pai uite daia'! De ce imi vine sa plang? Pai uite daia'! Ca ma tine. De ce va pasa voua daca sunt tampita/proasta/copila....si lista ar putea sa mai continuie? De ce nu ma lasati dracu in pace? De ce vreti sa ma schimbati si dupaia va duceti dracu ca si cum nimic nu ar mai conta? De ce nu ma lasati sa fac eu greseli? Pt.ca va pasaaaaaa??? Pfff....daca var pasa...NU ati face asta. Am avut la prieteniiii... Tot sa ai parte de asa prieteni. M-am cam saturat. Si nu stiu de ce reactionez chiar asa. Pt.ca pana la urma nu faceau parte din familia mea...s-au ceva de genu. Ei...doar treceau prin viata mea. ... Si au trecut. Si nu or sa mai treaca De ce maaaa de ceeeeeeeee?????? Ca asa vrea Doamne'Doamne... Dap. Asta e. Nu pot sa fac nimic. Nu pot sa schimb nimic. Pot doar sa merg inainte. Abia este inceputul. Mda... Dar de ce un inceput asa de prost? Pai uite daia'!!! Dar cine sunt eu sa critic lumea? Sunt un nimeni. Cine sunt eu sa vorbesc despre prietenie? De ce vorbesc despre prietenie daca ea nu exista? De ce? Pai uite daia'!!! M-am saturat pana peste cap de raspunsul asta:"Pai uite daia'!!!" Baaiiii!!!! M-au luat niste ameteli grave rau Pfff... Uite cat de proasta sunt. Uite cum pun la suflet tot. Uite. M-am plictisit de scris. Gata. Ma duc in pat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu