marți, 18 august 2009

:)

Vreau sa ploua ma Deci dupa ce ca nu suport sa mi se spuna OANA mai si accentueaza iubita mea Predescu Cristina Maria cris: oanooooooooooooooo cris:rasppppppppppppp Betty: la ce? Betty: k nu mai intrebat nik crisul: dc vrei sa ploua? cris: esti vaka????????????????????????????????????????? Betty: nu cris: te batttttttttttttttttttt Betty: ee na.dc? cris: asa k vrei cris: sa ploua Betty: pai Betty: vreau cris: esti proasta? Betty: nu.dar vreau sa ploua. cris: terminaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Asa... Deci. Vreau sa ploua. Vreau catel. Si cam atat. aaa si vreau sa va bat pe toti Ieeeeeriii deci ieri Am fost afara cu Crisul Si am mancat ciocolata si am baut suc Ciocolata Kandia Si suc Sprite aaa si seminte NutLine Da. Si am ras de Nelly Da. Si am cantat Scooby Doby Doo Where are youuuuuuuuuuu????Scooby Doby Doo I LOVE YOU. O cam iubesc pe toanta asta.Don'soara Cristina Maria Esti o vaca fah. Si... Stii... Ca... Te iubesc... Nu? Asaaaaaaaa...Si cum va ziceam . Am fost afara. Dar a trebuit sa plec cu Bibixul ca mai sus numita era in asteptare... Asa....si Bibixul ma batut tot drumul. Ca ma ciupise un tantar si ma scarpinam si cica fac bubeee... Vaca cu copite ce esti maaaaaa asa... Si am mai vazut 2 berze.Si gata ca numai am chef sa va povestesc ca m-au navalit iar amintirile. "Amintirile ma chinuiesc...Amintirile ma rasScoleSsc...Numai REzisSt..." Ma chinuie talentu' Noapte buna mă ăstia.