duminică, 23 august 2009

Un gand ce ma irita.

Mamaaaaa moor. De ce dracu ma? De ce dracu ce? De ce dracu exist maaaaaaaa????? Oricum toate trec. La fel cum vin se si duc. Off!!!! Viata mea nu mai are nici un sens. Nu ma mai intereseaza nimic, nici macar eu.(cel putin asta cred.sau poate doar vreau sa cred.) Imi promisese ca ma va iubi toata viata...ca totul va fi bine. Oare ma va iubi toata viata?? Oare va fi totul bine? NU.NU Oare am sa apartin cuiva?? Oare imi va apartine cineva?? Sau voi fi doar o trecere prin viata...?? Toti sunt prea prinsi in viata lor...spera la mari averi si mare noroc iar eu sper doar la un simplu amor...neconditionat...ha ha...iar visez....

Secondhand Serenade - Take Me With You Asculta mai multe audio Muzica Frumoasa melodie. So... Simt ca innebunesc iar. Simt ca ma arde ceva pe gat. ... ... Gata. Ca deja devin prea Em0. .... Vreau sa ma pliimbbbb Care dracu mergeti? ... Good-byeeeeeeeeeeeeeeee..............................