joi, 24 decembrie 2009

Imi pare rau...

- imi pare rau ca uneori sunt schimbatoare si pesimista... - imi pare rau ca uneori sunt prea copil... - imi pare rau ca tu nu esti aici... - imi pare rau ca uneori imi pun prea multe semne de intrebare... - imi pare rau ca uneori gandesc mult prea departe... - imi pare rau ca ca mucenicii sunt doar o data pe an... - imi pare rau ca uneori inima imi este prea sensibila... - imi pare rau ca uneori imi mor culorile... - imi pare rau ca uneori lumea nu imi intelege "nebunia"... - imi pare rau ca uneori nu vad frumusetea din lucrurile marunte... - imi pare rau ca visele imi sunt spulberate mult prea devreme... - imi pare rau ca uneori nu las ca pasii mei sa decida... - imi pare rau ca uneori nu apreciez gesturile mici... - imi pare rau ca uneori ma simt parasita pentru ca nu exista comunicare... - imi pare rau ca uneori nu am incredere in ce vad... - imi pare rau ca uneori vad sfarsitul prea devreme... - imi pare rau ca uneori dragostea e asa de ciudata... - imi pare rau ca fericirea mea nu este impartasita cu alti oameni... - imi pare rau ca uneori tintesc prea sus... - imi pare rau ca uneori nu pot sa ajut oamenii... - imi pare rau ca uneori nu stiu cand sa zic stop... - imi pare rau ca uneori las prea mult de la mine... - imi pare rau ca uneori nu inteleg... - imi pare rau ca nu citesc prea mult... - imi pare rau ca nu ma intelegi... - imi pare rau ca uneori imi inchid sufletul in fata oamenilor... - imi pare rau ca nu esti numai si numai al meu . Maine este Craciunul.Ma simt cam rau.Si fizic si psihic. Sper ca o sa-mi treaca starea asta . Oare ce cadou imi aduce Mosul?!? M-am plictisit.Si am o durere de cap... Imi da o aburealaaa in ochi toate sms-urile si mass-urile si mail-urile ....de Craciun cu urari...si ...lasa:P

Evanescence-Lithium Vezi mai multe video din Muzica
"Lithium, I want to stay in love with my sorrow." Hmm