luni, 21 decembrie 2009

Scrisorica mea

"Georgica" ma pus sa-i scriu o scrisoare Mosului Si uite ce a iesit. Draga Domnisorule Mos Craciun, Iata ca a venit vremea sa-ti scriu si eu o scrisoare Stiu ca o singura data ti-am scris. Si, uite, Mosule, nu credeam ca-ti voi mai scrie alta… Iti mai aduci aminte ce ti-am cerut? Tin minte si-acum,nici nu eram la scoala… Stateam langa soba,si madam in bucatarie,imi gatea supa. Invatasem sa scriu cu litere de tipar,si daca ma incurcam,strigam tare de tot:”Mamiiiii,ala cu burta in colo e d sau b?” … Si stiu c-am scris o foaie mare,mare. Dar tot ce mai tin minte din toata lista aia era “Insigna cu Bugs Bunny ca a lui Ionut”… Nu,Mosule…De data asta nu-ti voi cere nici o insigna,nici catelul ala mare de plus din vitrina magazinului cel mare din centru,ce era visul oricarui copil. Ti-as putea cere iubire,ti-as putea cere pace si ti-as putea cere bine. Dar asta nu sta in puterea ta,Mosule. Asta sta numai in noi.O singura raza de lumina ar putea aduce toate astea… O raza de lumina ce i-ar putea face pe toti sa fie un pic mai buni. Ti-as putea cere sa-l am pe el langa mine,dar poate ca locul lui nu e aici. Atunci,ti-as putea cere doar sa-l stiu mereu aproape,sa am un punct de sprijin atunci cand imi fuge pamantul de sub picioare,si doar sa-i pot privi ochii si sa-mi revin cat de cat,si sa revin pe linia de plutire,dar stiu ca asta o voi avea. Si-atunci,ce-mi ramane mie sa-ti cer,Mosule? Nu-mi ramane decat sa te rog ca fiecare lacrima atat de fierbinte ce-a durut vreodata,s-o ingheti si s-o transformi intr-un fulg de zapada. Si-atunci ar ninge,Mosule,ar ninge si totul s-ar imbraca in alb,si-ar fi stralucitor. Si s-ar risipi norii,si in toata natura,alba si stralucitoare,din lumina stelelor,ar ajunge pe pamant o raza,si-atunci…le-am avea pe toate,Mosule…