marți, 19 ianuarie 2010

......

Primul spermatozoid ajuns la tinta: campioana(eu). Primele 9 luni. Primul scancet. Prima zi in patut. Casa plina de musafiri. Primul zambet. Primii pasi. Primele persoane cunoscute. Zambetul lui mami. Bluza de trening a lui tati. Primele cuvinte rostite. Prima ninsoare. Primul Craciun. Primul bradut. Prima vacanta la bunici. Napolitanele cu crema de alune.(si acum sunt preferatele mele) Prima zi de gradi. Prima bulina rosie. Lapte in canita rosie. Si orez. Mult orez. Prima carte de colorat. Mirosul de creioane proaspat ascutite. Desene cu casa,mama, tata si copil. Flori cat casa. Somnul de dupa amiaza. Si, cea mai buna parte, dulciurile... Prima julitura in genunchi. Prima data cand am jucat v-ati ascunselea. Prima zi de scoala. Ghiozdanul in care incapeam pana si eu. Primele emotii. Primele grupari in banca. Prima mea simpatie. Primul 10. Sandvisul din a treia pauza. Primul carnaval cu printi, printese si muschetari. Biletelele de dragoste pe sub banci. Prima bataie. Prima cearta pentru un baiat. Dupa-amiezele acasa: „sarumana, x-ulescu vine afara?”.......”nu vine acum ca are teme”.Urmau injuraturile. Prima iubire. Prima deceptie. Prima nota scazuta la purtare. Urletele dirigintei. ... Numai am chef de scris. Revin.