sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Doua? nu...un singur suflet.


Ce ma caracterizeaza zilele astea.


Filme,Poiana cu alune,Kandia,calciu,dureri de burta,net,citit in pat,alarma pe telefon,web,ras,plans,plictiseala,Cola,mancare,cartofi prajiti,pictat,carti,muzica,creioane colorate,oglinda,tastatura,mouse,pisici inghesuite in bratele mele,fluturi,desenat iar,dormitul de la 7 seara la 10 dimineata,seminte,liniste,pace,albastreala,secrete,dusuri calde, MUUULTE ceaiuri de lamaie:looove:,Iaurtuuuri,chitara,dureri de burta again...LUNI=scoala.



Well, I`m still sick, and I draw like… a lot. I still look like a phantom, I eat lots of chocolate and seeds. I`m sick, ok? Uite ce face plictiseala din om. Citeste.Te recunosti? Te auzeam soptind ceva in cealalta camera, dar nu intelegeam nimic. Te ascundeai, nu ma lasai sa aflu ce sau cum gandesti. Am luat paharul dupa birou si l-am apropiat de perete. De cealalta parte a lui mi-am lipit urechea. Acum intelegeam totul, pentru ca totul se schimbase. Nu ma mai vroiai in preajma. Stiam asta de mult timp, dar pur si simplu nu mi se parea ceva ce ar trebui sa accept, pentru ca obisnuiesc foarte des sa gresesc, iar tu ai fost o greseala, o stim amandoi. Un simplu pahar… Te-ai ridicat. Am auzit scartaitul patului atat de clar incat am simtit cum imi zgarie timpanul. Ai inceput sa te plimbi nelinistit prin camera, cum o faci de obicei. Fiecare pas il auzeam. Imi parea rau ca paharul nu ma facea sa iti aud si gandurile, chiar daca nu m-ar fi ajutat la nimic. Nu exista vreun gand de al tau pe care sa il ascunzi de mine… odata. Mi-am amintit… asta se intampla inainte sa existe acest perete. Pe birou a mai ramas o singura poza din cele trei. Cea cu noi doi a disparut… la fel si cea in care apareai doar tu, pe care o puneai intotdeauna la marginea stanga. In schimb… am ramas eu acolo, zambind singura pe o coala lucioasa de hartie. Nu pot sa imi amintesc nimic in afara de faptul ca odata… eram doi. Doi… ce? Doi copii? Sau… cred ca eram doi naivi nedespartiti de vreun perete.

Anyone who can touch you, can hurt you, or heal you. Anyone who can reach you, can love you, or leave you.