luni, 22 februarie 2010

Azi

Pentru ca azi am incetat sa mai cred in privirea indragostitilor; azi mi-am pierdut definitiv increderea in oameni si in sentimentele pe care ei pretind ca le au; azi mi-am pierdut increderea in cuvintele frumoase, in parerile de rau, in promisiuni; astazi e zi de doliu impanzita cu lacrimi pentru ca am incetat sa mai cred in acel ceva special din sufletul cuiva; azi am incetat sa cred in visele mele pentru ca stiu ca nu o sa devina realitate ci doar ma imbolnavesc usor. De azi am deschis ochii si am inceput sa plang pentru viitorul mizerabil pe care il voi avea pentru ca stiu ca nu voi intampina succese.
Am fost fortata sa vad adevarul, sa ma maturizez inca putin. Azi mi-a fost furat inca putin din inocenta, din seninatatea privirii, din fericirea unui zambet, din profunzimea cuvintelor.