duminică, 21 februarie 2010

New post.

Vreau sa ma trezesc intr`o dimineata racoroasa, la ora 6 intr`o camera de hotel. Sa ma duc sa`mi fac dus si sa ma spal in graba pe dinti. Sa ma imbrac cu blugii mei albastrii stramti, cu un tricou si un hanorac, sa`mi bag hainele in valiza, si sa incerc s`o inchid, dar hainele sa iasa pe afara. Sa`mi intind repede bretonul cu placa, sa ma incalt cu conversii, sa`mi iau telefonu`, mp4`u si laptopu` si sa ies din camera de hotel, dar cand vreau sa incui sa`mi amintesc ca mi`am uitat geanta si sa ma intorc dupa ea. Sa dau cheia la receptie si sa`mi verific buzunarele sa vad daca mi`am luat biletele de tren. Sa inceapa sa ploua, si sa merg incet pe jos, pana ajung la gara. Sa astept trenul, uitandu`ma cum incepe usor, usor sa se insenineze, si sa ma gandesc la cate persoane renunt; la cativa prieteni. Majoritatea falsi. Nu le`ar pasa. Sa vina trenul, iar eu sa urc ultima. In timp ce astept sa ajung, sa imi bag castile in urechi si sa incep sa ascult muzica, si sa nu`mi pese de nimic. Si sa ma gandesc ca voi pleca in craiova,departe de toti. Si ca el ma asteapta. Si asa sa stau tot drumul. Visand. Sperand. Imaginandu`mi. Crezand. Ascultand. Uitand. Iubind. Asteptand. Atat. Chiar daca tu ma lasi in lacrimi...tot ti lovi. Cataaaa Sa stii ca chiar te iubesc:(.