sâmbătă, 20 februarie 2010

Inca o zi irosita aiurea.

Azi. O zi in care n`am zambit. De ce? Fiindca n`am avut motiv. Si nimeni nu s`a obosit sa ma faca sa zambesc. Dar nu conteaza. Mi`am dat seama ca nu sunt asa de importanta, [nu sunt o vedeta , si? macar daca as fi importanta pentru cineva. oricine. bine! nu chiar oricine. ]. Si e atata liniste . Dar , in loc sa ma calmeze, ma enerveaza. trebuie sa ascult ceva. ..ce?.. hmm.. uite ceva potrivit pentru cum ma simt: James Blunt-Goodbye my lover Si, azi m`am simtit .. ca si cum..cineva nu ma lasa sa vorbesc. Si nu aud nimic. Si nu vad nimic. Pentru prima oara am simtit ca nu exist. Ca nimeni nu ma cunoaste, ca nimanui nu`i pasa de mine, de ceea ce cred, de ceea ce simt, ... As vrea .. sa plec undeva.. fara sa stie nimeni.. si sa ma plimb cat vreau ...sa ploua.. [ma simt bine cand ploua(doar stiti).. asa ca ..imi place sa ma plimb prin ploaie], sa ma gandesc la ceea ce vreau.. sa visez ceva ce nu se va intampla. Sa fiu pe dinafara la tot. Sa nu`mi pese de nimic. Acum insa, nu pot sa plec. Si in momentul asta cred ca toate sentimentele mele sunt 'expuse'. Si sunt accentuate. Iubire, ura, prietenie, tristete,...mai putin VESELIE. Asta lipseste. Simt tot ce vreau si ce nu vreau. Si imi amintesc toate momentele importante si mai putin importante din viata mea. AMINTIRI AIUREA. Toata viata mea aiurea. TOT! Sincer, nu vroiam asta. Dar ce mai conteaza ? Acum, stau si plang.