vineri, 19 februarie 2010

Priveste.....

...in urma la ceea ce ai realizat deja . ...in sus si crede ca cerul se va insenina . ...in jos sa te asiguri ca esti pe calea cea buna. ...inainte si asuma`ti victoria asupra fiecarui obstacol .:( Eram in drum spre scoala, si ascultam Slipknot destul de tare , dar aveam o singura casca in ureche, asa ca puteam auzi ce zic ceilalti. Asa ca, uite ca am auzit 'grupul vesel' din spatele meu, care comenta mult si prost : Prima pitipoanca : Fata, asta e rock ? A doua pitipoanca : nu stiu fata, cred ca da. A treia pitipoanca : fataaa ! fata asta e ciudata . Prima oara conversatia lor m`a facut sa rad, dar dupa, mi`am dat seama ca , ele cam au dreptate . Asa ca , mi`a venit inspiratia [multumim ca existati, pentru ca , din cauza voastra avem inspiratie . ] °Sunt ciudata pentru muzica pe care o ascult. °Sunt ciudat de urata. °Sunt ciudata pentru ca ma atasez prea repede de cineva. °Sunt ciudata pentru ca imi pasa de cam orice . °Sunt ciudata pentru ca nu ascult manele. °Sunt ciudata pentru ca prefer firmele vans, converse, adio, osiris, etc; decat nike, puma, adidas, etc . °Sunt ciudata pentru ca dau prea multe mesaje . °Sunt ciudata pentru ca imi schimb des id`u . °Sunt ciudata pentru ca sunt prea sentimentala. °Sunt ciudata pentru ca scriu asta. °Sunt ciudata pentru ca imi place sa ascult muzica la maxim. °Sunt ciudata pentru ca imi place sa merg la concerte , unde muzica e atat de tare, ca iti pulseaza urechile. °Sunt ciudata pentru ca sunt diferita . °Sunt ciudata pentru ca ma urasc. °Sunt ciudata pentru ca n`am multi prieteni. °Sunt ciudata pentru ca ador chitara si tot ce tine de ea . °Sunt ciudata pentru ca nu`mi plac ouale. °Sunt ciudata pentru ca am 100000 si inca 10 motive sa fiu.