vineri, 19 februarie 2010

James:X

In primu'rand trebuie sa va anunt ca mi-e frig. S-a stricat centrala, logic trebuie reparata. Sper ca se rezolva repede problema. De cand m-am trezit stau pe blog-ul domnului Florin Barbu.(Il gasiti in bloggroll) Si am realizat ceva.[Ehh sunt si eu mica si fraiera.Ma prind cam greu:)) ] Deci Florin este ex-bassistul de la Proconsul. Sa vezi faza. "Cunoscandu-l"pe Florin,ii spun lu'madame (in seara de rev.cand aveau concert in Lehliu):Sa vezi ce bassist frumos au astia de la Proconsul. Si...surpriza.Florin nu era..dar aparuse altcineva,adica James:X Era ceva ciudat,dar si James era destul de frumos:D. Si daca tot m-am gandit la el inca din prima zi din 2010,am continuat pana in momentul de fata. El este James.Si il ador. Iar el este Florin si are un baietel,super scump. Aseara trebuia sa apara Proconsul pe Antena 1,dar ori am pierdut eu momentu'ori nu au mai fost.In fine.Azi au concert la Sala Palatului...nu o sa ajung.Maine in Cafe dArt.Poate ajung.Sper:( Mi se intampla foarte des sa raman perplexa, cu ochii pironiti in sticla televizorului si cu telecomanda in mana blocata, cu creierul gripat si incapabil sa dea o comanda scurta degetelor ca sa apese dracului pe alt buton. Nu, nu ca m-as uita des pe antena, pe pro sau prima, pe national sau b. In general am alt gen de preferinte. Invariabil de cativa ani incoace, constat ca romanii nu sunt altceva decat niste tipi si tipe care se simt exceptional cand se scalda intr-o albie de porci plina cu laturi. Nu e ora din zi sau noapte in care sa nu gasesti pe cel putin 3 posturi emisiuni cu si despre albia de porci, impreuna cu locatarii. De cinspe ani vad, cu mici variatiuni pe tema, aceleasi curve, aceiasi excroci, aceiasi politicieni imbecili, aceleasi proaste si aceiasi idioti. Si toate sunt conduse de moderatori analfabeti, cretini, snobi sau pur si simplu imbecili. Nesimtirea e un cuvant umil, prea mic pentru a fi folosit in tema de azi. Totul se produce intr-o veselie de zile mari si intr-o exaltare triumfala. Pentru ca sunt emisiuni de divertisment, nu? Fireste ca toata lumea il da exemplu pe Diaconescu. Dar ii putem da ca exemplu pe oricare, de la orice post. Nu e nicio diferenta intre emisiuni, doar decorul variaza in functie de paranoia si megalomania patronului. Ratingurile sunt uriase. 80% din romani se uita la chestiile astea. E bine, nu? Stati calmi, e doar Romania ca o imensa albie de porci. Asta se vrea, asta e romanul adevarat, ala real. Nu va mai imbatati cu apa rece,fratilor.