luni, 22 februarie 2010

Tu sau el?Partea a III-a

Mama, dar ce lupta se dadea in interiorul meu. Se batea inima cu ratiunea. Eu tineam cu inima, desigur, care te voia pe tine. M-am bagat la somn cam fericita, lucru neobisnuit pentru mine. La fel m-am si trezit, chiar abia asteptam sa ma duc la meditatii, nu ca as fi avut chef sa lucrez niste exercitii, dar stiam ca o sa te vad. Si ce putea fi mai frumos de atat?
Nu conta ca ningea, ca batea vantul si ca era foarta multa gheata pe jos. Te vedeam asteptandu-ma. Ti-am zambit, te-am salutat, inima imi batea foarte tare.

- Trebuie sa se termine totul. Tot jocul asta. Vreau sa incerc sa fiu fericit cu ea. Fii si tu cu el. Hai sa nu ne mai cautam. Te rog, lasa-ma sa-mi vad de viata. Intelege ca nu mai simt nimic pentru tine.

Nu am zis nimic. Doar am dat din cap si am plecat. Era prea mult pentru mine. Parca nu asteptam adevarul dur, spus in fata. Voiam o minciuna frumoasa. Te voiam pe tine. Voiam sa vii dupa mine si sa-mi spui ca ma iubesti sau ca ti-e dor de mine sau ca totul e o farsa, ca voiai sa vezi ce zic. Visam in tacere.

Seara, am fost luata practic cu forta in club de catre prietenii mei. Nu voiam sa vad pe nimeni. Dar daca tot eram acolo, de ce sa nu imi fac de cap? Am apelat la prietenii mei golani si le-am cerut un joint, cocaina, ceva. M-am urcat in masina unuia, i-am dat bani, mi-a dat marfa si am inceput s-o degust. Habar n-aveam cum sa fac asta. I-am zis ca nu vreau nimic care sa implice ace. Dupa prima "portie", ma simteam in al noualea cer. Vedeam norisori roz, ma vedeam pe mine cocotata pe unul si pe tine pe altul. Brusc, pierdeam din altitudine. Dar nu eram ingrijorata. Auzeam doar "Stii cat il iubesc eu pe baiatul asta?Stii? Si sunt dispusa sa fiu amanta lui, numai sa fiu cu el.Ea... ea nu il merita.Ea e rea si il vrea doar pentru ca nu are pe nimeni.Dar el nu ma mai iubeste, s-a saturat de mine, vrea ceva nou." Era vocea mea cea care striga aceste lucruri, printre lacrimi si cu multe pauze intre cuvinte. In final m-am trezit, ametita ce-i drept, dar ma simteam la fel. Am iesit din masina si te-am vazut pe tine. Erai cu ea, ieseati din club. M-ai vazut. Probabil iti facusei o parere foarte proasta despre mine, vazandu-ma ca ies din masina unui necunoscut si aratand de parca veneam de pe alta lume. Intelegi tu.

Dupa ce m-am intors in club, m-am intalnit cu prietenii tai, care se uitau cam ciudat la mine. M-am gandit ca mi se pare, avand in vedere ca trecuse multa vreme de cand nu mai interactionasem cu ei. La scurt timp dupa ce am trecut pe langa ei, a venit un prieten de-al tau dupa mine.

- Hei, putem vorbi?

- Sigur. Acum?

- Da. Hai afara.

Am iesit afara. Inca era frig, iar eu tot nu imi luasem haina pe mine. Am iesit in maieu, crezand ca mergem pe holul de la intrare sau la el in masina. Surpriza. Afara erai tu. I-ai multumit prietenului tau si mi-ai zis sa mergem. Am venit dupa tine, fara sa scot vreun cuvant. Mi-ai dat geaca ta, dar nu am vrut-o. Am respins-o, gandindu-ma ca mai devreme i-ai dat-o ei. M-am suit la tine in masina. Te uitai la mine, dar nu ziceai nimic. Ma uitam la tine cu o mutra naiva, ca si cum asteptam sa ma certi, dar sa ma ierti si apoi sa ma iei in brate si sa nu-mi mai dai drumul.

- Ce cautai la ala in masina?

- De ce te intereseaza? Iti pasa?

- Da.

- Pe naiba. Si azi ce-a fost cu tine?

- Aseara erai cu ala. Am crezut ca stai cu el. Muream de gelozie aseara. Pisi credea ca eram din cauza ei. Spune-mi, esti cu el?

- Da.

Te-am mintit. Trebuia. Voiam sa iti vad reactia. Ai oftat si ai dat cu pumnul in volan. Nu ziceai nimic. Erai in stare sa ne omori pe amandoi atunci.

- Te-ai culcat cu el?

- Da.

Iarasi te-am mintit. Ai inceput sa injuri. Era clar ca esti gelos. Si daca era doar furie? Nu stiam, dar voiam. Imi doream sa stiu ce simteai cu adevarat, ca sa stiu ce sa fac. Sa te las singur in masina si sa plec? Sau sa te prind de mana si sa-ti spun cuvintele magice?