marți, 23 februarie 2010

Tu sau el?Partea a IV-a


N-am apucat sa ma gandesc prea mult.

- Pai tu stai cu unul ca ala? E gay. Nu vezi cum se imbraca si cum se comporta?

- Cum naiba sa fie gay? Ai innebunit?

- Da! Stii ca sunt gelos bolnav.

- Ete draci. Minti. Vrei sa ma faci sa cred altceva, ca sa ii dau papucii si sa fiu iar singura, sa te simti tu bine.

- De ce sa ma simt bine?

- Pentru ca esti un egoist. Tu vrei ca tu sa fii fericit, dar nu iti pasa de ce vreau eu. Pe de alta parte vrei sa fiu si eu fericita. Tu... nu stii ce te face fericit. Eu stiu ce ma face fericita.

- Ti-am spus ca nu se poate.

- Nici nu ti-am cerut nimic.

- E tot dreptul tau sa incerci sa fii fericita, dar nu cu un nenorocit ca el. Si mai ales sa te si culci cu el. Asta ma oftica. Tu... esti fata mea. Nu vreau sa te vad cu unul ca el. Stii cat sunt de gelos. Nu vreau nici macar sa te sarute altul, sa te atinga. Dar sa i te si oferi cu totul? Nu te mai juca cu inima mea... ca nu e de hartie...

- Uneori as vrea ca inima mea sa fie de hartie, sa-i dau foc, sa nu mai simt atata durere. Stii cat ma doare cand te vad cu ea? Imi vine sa urlu. Imi vine sa o iau la bataie. Dar pe urma ma razgandesc, pentru ca eu merit sa fiu batuta, pentru ca inca plang dupa un fraier ca tine, care arunca o fata ca mine. Unde mai gasesti tu, ma, o fata sa te iubeasca atat, indiferent de ce faci?

- Problema e ca ma iubesti prea mult. Si nu merit, stii doar. Sunt un nenorocit. Nu te merit. Tocmai de-aia trebuia sa te las in pace.

- Si ce mi-ai facut, ma? M-ai lasat in pace? Mi-ai facut rau. M-ai facut sa plang in 3 luni cum n-am plans in 2 ani de zile. Mi-ai rupt inima in bucati. Si a durut. Si inca doare. Sufletul meu... e pe moarte. Nu mai rezist. O sa cedez din cauza la atata durere. Psihic am cedat deja, mai am fizic.

- Nu spune asta, taci! Nu vreau sa te aud vorbind despre asta.

- Uneori imi vine sa iau o supradoza, ca sa scap de atata durere. Ma omoara durerea asta, dar ma omoara incet. Vreau ceva care sa ma omoare rapid si fara durere.

- Daca mai spui asta o data, dau cu tine de pamant. Te omor chiar eu.

- Ai facut-o deja!

Am vrut sa ies din masina pentru ca imi venea sa plang si nu voiam sa ma vezi. Dar nu m-ai lasat.

- Te rog, spune-mi ca m-ai mintit, ca nu te-ai culcat cu el.

- Ba da. Mare chestie. E doar sex.

Simteam ca tremuri. Nu stiam ce e cu tine, dar parca nici nu voiam sa stiu.

- E ciudat cum poti sa trezesti anumite sentimente in mine, pe care le credeam moarte. Te rog, pleaca.

M-am strambat si am iesit. Am alergat inapoi in club. Ma astepta el. Parea ingrijorat. M-am cufundat intr-un pahar de Jack. Nu mi-a fost de ajuns. Am vrut mai mult. Si am luat. Nu imi amintesc cat am baut sau ce am facut, stiu doar ca aveam paharul in mana, haina intr-alta si ma duceam spre masina. M-am chinuit sa ma urc si intr-un final am reusit. Nici nu am plecat bine de pe loc, ca.. Va urma.