luni, 26 aprilie 2010

Doar niste simple cuvinte .

Se intampla in viata sa iubesti dar sa fi ranit....iti iei viata de la capat,vrei sa uiti tot,dar amintirile sunt mereu in inima ta amintindu-ti ca iubirea este cel mai frumos lucru care te condamna la suferinta. Acum e tarziu sa mai adaug ceva la tot ce a fost frumos,sau depanat atatea amintiri,atatea ganduri frumoase,intr-un timp atat de scurt. Ma intreb mereu acelasi lucru:de ce trebuie sa iubim atat de mult persoane cu care nu putem fi...Daca nu suntem facuti unu' pt celalalt de ce ne-am intalnit? De ce a a trebuit sa vi in viata mea si sa patrunzi atat de adanc in sufleteul meu?..De ce sufletul de multe ori ti-l ia tocmai acela care nu are nevoie de el?Oare exista dragoste absoluta?sau ochii care nu se vad se uita? Acum stiu ca esti fericita,poate nu mai insemn nimic pt tn,dar ma multumesc sa stiu ca fost candva..ca am trait amandoi in acelasi vis..stiu ca am un mod ciudat de a iubi si arata asta ..dar pe mn asta ma face sa fiu mai bun,mai intelegator,sper sa nu ajungi sa suferi asa cum am suferit eu. In sufletul meu va ramane mereu acel sarut dulce cu care mi-ai furat inima..iar numele tau este scris in inima mea si acolo va ramane mereu. O singura data in viata gasesti dragostea adevarata...si asta daca ai noroc. Te pup dulce, Cornel.