luni, 26 aprilie 2010

Nu imi pasa.


Dap nu mai imi pasa. Nu-mi pasa de ce se intampla in jurul meu. Sunt egoista. Daca stiu ca unei persoane pe care o cunosc i s-a intamplat ceva, doar spun la nimereala un “pacat” si aici se termina pasatul. Nu pot spune ca acest lucru se intampla de putin timp, ca inainte eram diferita. Si inainte simteam nepasarea, numai ca la un nivel mai mic.


Acum sunt foarte putine persoane de care pot spune ca imi pasa cu adevarat (familia si cativa prieteni).


Aaa.. as putea spune ca incep sa fiu antisociala. Nu ma pasioneaza interactionatul cu “lumea”, nu ma intereseaza ce a mai facut respectivul/respectiva si chiar daca mi se pun intrebari pentru a mai afla ceva despre viata mea, ce am mai facut in ultimul timp raspund simplu si intreb si eu cam aceleasi lucruri ca sa nu spuna ca macar nu am intretinut conversatia.


Cateodata imi pare rau ca am ajuns asa. Dar cand vad ca si pe altii ii doare undeva… nu ma pot abtine sa nu fiu rea si nepasatoare.


[acum a nu se intelege ca sunt asa mereu. am si eu momentele mele de bunatate, dar si aceste momente se raresc.]