joi, 22 aprilie 2010

Nu tin dieta.

Sunt acuzata din toate partile ca am slabit, ca ma infometez ca sa fiu slaba. Oamenii care fac asta nu gandesc, pentru ca daca ar face-o, s-ar uita la mine si si-ar da seama ca nu am ce sa dau jos, in caz ca vreau sa slabesc. Mie in general nu-mi pasa ce crede lumea de mine, ba chiar nu ii bag in seama, dar chestia asta a inceput sa ma exaspereze tocmai pentru ca eu incerc sa ma ingras, dar nu reusesc. Este de la metabolism.

Sunt bolnava, de asta nu am pofta de mancare. Stresul si problemele ma coplesesc. Sunt si eu o fiinta si am nevoie de dragoste. Ma hranesc cu dragoste. Dar eu nu primesc dragoste. De nicaieri. Nu sunt emo, dar sunt trista, tocmai pentru ca multa vreme eu am fost fericita, nu aveam nicio problema (sau daca aveam, o consideram minora, oricat de grava era), tocmai pentru ca eram fericita.


Da, sunt bolnava. Incerc sa ma recuperez, cu diverse tratamente. Pentru cea de-a doua boala nu s-a inventat inca un leac. Inima imi e bolnava.

Capricorn Semn de pamant: muntele. Trasatura caracteristica: crede ca este indispensabil. Fraza favorita: ce te-ai face fara mine? Capricornul este o capra si caprele se lupta cu muntele si-l domina. Daca vezi un Capricorn care se arunca de la etajul zece, urmeaza-l, caci sigur o va lua in sus. Mai mult decat in noroc, crede in efortul propriu. Capricornul, pentru a fi fericit, trebuie sa detina controlul asupra tuturor lucrurilor. Daca acest lucru nu este posibil, se enerveaza. Cam ca un preot Capricorn care, aflat pe patul de moarte, le spune calugaritelor care-l ingrijeau: - Vai! Ce o sa se aleaga de voi, cand eu nu voi mai fi, cine o sa aiba grija de voi, cine o sa va ghideze pasii? Si una dintre calugarite, cel mai probabil o leoaica, i-a raspuns: - Nu va faceti griji, Parinte, ca si Isus Hristos a murit si ne-am descurcat si fara El.