joi, 22 aprilie 2010

Interviu cu un afemeiat.

Eu: Buna!
El: Buna! Ce te face sa crezi ca sunt un afemeiat?

Eu: E de ajuns sa iti pronunt numele. E ceva automat.

El: I-auzi... Te ascult.

Eu: Ai avut vreo relatie serioasa pana acum?

El: Depinde ce intelegi prin serios. Am fost cu multe fete, am si eu o varsta. Am tinut la ele, le-am iubit pe fiecare in parte, in felul meu, dar si in felul ei, daca intelegi. Insa mi-am dat seama ca nu e bine sa ma leg de nimeni, dragostea doare de cele mai multe ori.

Eu: Pai sa stii ca sunt si cupluri care au ceva ani impreuna, si nu ma refer la cei casatoriti, ma refer la tineri, la fete de 14 ani, la fete de 18 ani.

El: E obisnuinta, nu e iubire, chiar daca inca isi mai spun "Te iubesc" dupa 4 ani de zile. La inceputul relatiei totul e frumos, incep cei doi sa se cunoasca, sunt incantati unul de altul. Pe urma apare dorinta, fac sex si astfel relatia devine serioasa. Se prezinta unul altuia parintilor, iarasi un pas important. Timpul trece, ei continua sa faca aceleasi lucruri: merg in bar, merg in club, fac sex, merg acasa unul la altul. Totul e comun, petrec mult timp impreuna. Chiar daca se simt bine, perfect impreuna, rutina isi face aparitia.

Eu: Spui asta din experienta?

El: Desigur. Nu as putea sa fac astfel de afirmatii fara sa stiu despre ce vorbesc sau doar din auzite. Trebuie sa traiesc eu pe pielea mea ca sa dau mai departe informatia.

Eu: Cum de ai rabdare sa faci fiecare fata sa ajunga in... patul tau?

El: Hai sa fiu realist. De multe ori nici nu e nevoie sa fac o fata sa vrea sa faca sex cu mine. Multe dintre ele vin singure la mine. Dar nu sunt un robot. Nu fac asta non-stop. O fac pentru ca imi place acest sport si pentru ca imi place fata respectiva. Se intampla sa mi se puna pata pe o fata, de obicei una cuminte, care nu cedeaza dupa 3 saptamani sau dupa 3 zile (depinde de caz). Atunci incerc sa ma apropii de ea, sa o cunosc, sa stiu cu cine umbla si incerc sa o cuceresc. Abia apoi ajunge la mine in pat. Sau in masina.

Eu: Si vrei sa impartasesti un secret, si anume cum cuceresti o fata?

El: Nu am o reteta anume, depinde numai de fata cum ma comport cu ea. Pur si simplu ma bag in seama, am tupeu, am zambet frumos si nu accept un refuz. Multi din acest oras , au papagal, dar nu stiu sa il foloseasca cu fetele, astfel ca asa reusesc ei sa piarda multe fete... bune. Nu sunt interesat de numarul de baieti care au ajuns la fata pe care o vreau eu sau o am, ci doar sa fie discreta. Nu suport sa vorbesc cu prietenii despre fetele cu care umblu. Si unele fete ma mai intreaba ce am "facut" azi, ieri de exemplu. Spun simplu ca nu e treaba lor pentru ca intr-adevar nu e treaba lor. Este viata mea intima.

Eu: Si daca se intampla sa vorbeasca o fata despre ce a facut cu tine, cum reactionezi?

El: Initial o sun sa o intreb. Daca se poate, ii cer sa ne intalnim sa rezolvam problema si sa gasim o solutie. Nu o amenint, nu o cert, nu o lovesc, doar discut, cat se poate de matur. Eu unul as prefera ca fetele cu care ma culc sa tina pentru ele aceasta experienta, nu sa se laude sau sa vorbeasca despre asta pur si simplu. Reputatia mea are de suferit zilnic. Si nu, nu sunt un baiat rau. Eu: Ce ai mai facut zilele astea?

El: Multe. Umblu tot timpul. Ma gasesti si pe Messenger, dar nu stau la laptop. De obicei il deschid si plec. Nu lucrez oficial, doar am afaceri personale, imi castig banii si muncesc pentru ei. De-aia imi permit sa ma relaxez cu cate fete vreau si mai ales cu ce fete vreau. In agenda mea din telefon cam 85% sunt fete. In lista de Messenger la fel, desi nu stau eu de vorba pe chat. Prefer sa cunosc o fata privind-o, admirand-o si apoi dezbracand-o. Asta mi-e meseria.

Eu: Cu prietenii tai vorbesti despre fetele cu care umbli?

El: Nu. Sau foarte rar, in cazuri de exceptie. Nu vorbesc cu nimeni despre aceste fete, sunt discret si astept acelasi lucru si de la ele. E treaba lor daca vor sa vorbeasca, sa se laude sau sa critice, tot ele vor fi vazute rau, nu eu. Dar nu mi-ar placea ca o fata pe care am placut-o sa vorbeasca despre ce a fost intre noi.

Eu: De ce?

El: Pentru ca atunci cand spun ca imi place o fata, chiar o plac, nu e numai sex intre noi. Nu neaparat o iubesc sau tin la ea, dar mi-e draga. Si de obicei fetele pe care le plac mult sunt cele care nu imi cedeaza, cele care ma refuza si mai ales cele care se lasa greu. A, si fizicul este un punct forte.

Eu: Pai desigur. Mi se pare normal, in cazul asta.

El: Sa stii ca am dat de fete care nu erau foarte frumoase, doar dragute, dar aveau corp frumos si stiau ce "fac".

Eu: Ai dat si de fete cuplate?

El: Da. Dar nu mi-a pasat. Daca fata imi place si o vreau, fac tot posibilul sa o am, indiferent cu cine e sau cu cine umbla. Nu ma intereseaza trecutul ei, nici macar prezentul, si mai ales viitorul ei. Nu ma intereseaza in sensul sa implic sentimente, emotii. Mie imi pasa de fiecare fata cu care ma culc. Asa sunt eu. M-au cautat baieti care ma acuzau ca le-am corupt "fata", imi cereau socoteala. Ghinionul lor e ca eu sar foarte repede la bataie, mai ales cand vine vorba de o fata pe care o plac. Dar totodata pot sa arat ca imi pasa de o fata si de fapt sa ma doara undeva de ea. Totul e posibil. Am invatat sa nu mai implic sentimente. Nicaieri. Niciodata.

Eu: Nu e cazul sa te intreb de casatorie, chiar daca ai varsta pe care o ai.

El: Nu pot sa fiu fidel. Si nici nu vreau. Nu merita. Nicio fata nu merita sa te sacrifici pentru ea, mai ales dupa 20 de ani, cand esti in floarea varstei.

Eu: Ce parere ai de fetele care se comporta ca baietii? In sensul ca nu le pasa de ce crede lumea de ele, daca se culca cu mai multi baieti, fara sa aiba o relatie.

El: Hmm... Pai, in primul rand, nu toti baietii sunt asa. Pentru mine exista cam 3 tipuri de baieti. Baietii care se implica in absolut fiecare relatie, chiar daca inseala sau nu. Baietii care nu au relatii, decat sexuale si nu implica sentimente. Si baietii care vor sa fie ca acesti baieti, care ajung de rasul lumii, pentru ca majoritatea dau de fete care isi bat joc de ei.

Eu: Interesanta categorizare. Continua.

El: Oricat de mult as vrea sa nu fiu nesimtit, misogin, nenorocit si cum mai vrei tu, nu ma pot abtine sa nu afirm ca fetele sunt proaste. Se indragostesc orbeste de orice tip cu vrajeala, aia le lasa si ele plang in continuare dupa ei, sperand ca se vor impaca, ca el va regreta ca a parasit-o si totul va fi bine. Gresit, fetelor!! Daca un baiat nu mai e interesat de o fata, nu va mai fi niciodata. Ciorba reincalzita nu e buna! Daca nu ati stiut sa il pastrati interesat, nu veti reusi niciodata, indiferent de cate ori va impacati. Dupa parerea mea, exista multe fete proaste. Foarte rar vezi o fata, ca baiat, pe care sa o admiri, si nu fizic.

Eu: Ce sfat ai pentru baietii care vor sa fie smecheri, dar nu reusesc?

El: Sa incerce sa nu mai copieze pe aia care sunt cu adevarat smecheri, adica au ce fata isi doresc si cand isi doresc. Nu le zic sa fie ei insisi, ca o dau in bara. Le spun doar sa invete de la cei buni, dar sa nu copieze! Nu rezolva nimic.

Eu: Si pentru fetele care vor sa uite vreun tip?

El: Sa vina la mine si le ajut eu.

Eu: Si crezi ca sexul le va ajuta? Poate fetele sunt indragostite, iubesc si nu le pasa de sex.

El: Parerea mea e ca sexul ajuta. Trebuie doar sa te relaxezi si sa te lasi purtata de val.

Eu: Pai si daca fata regreta pe urma ce a facut?

El: Asta nu mai e problema baiatului, ci a ei, pentru ca ea a fost de acord sa faca sex cu altul, nu a obligat-o nimeni.

Eu: Deci baiatul nu va avea nicio responsabilitate emotionala.

El: Nu. E doar sex. Nu e relatie. Nu e dragoste.

Eu: Si daca nu le ajuta faptul ca au trecut la alt baiat?

El: Asta nu e problema mea. Eu mi-am facut "datoria". Fata ma cauta, imi spune ca vrea sa faca sex cu mine pentru ca vrea sa-l uite pe fostul. Eu zic "Ok, daca tu crezi ca te ajuta, te pot ajuta. Dar numai daca esti sigura ca vrei sa faci asta si daca crezi ca te ajuta.". Fata accepta, e increzatoare. Si apoi se intampla o chestie, care depinde de fata. Se poate indragosti de acest tip si va vrea o relatie cu el sau poate numai sex, dar va vrea un anume viitor cu el. Il va compara cu fostul si indiferent cat de bun a fost, tot pe fostul il prefera. De ce? Pentru ca pentru ala avea sentimente cand s-a culcat cu el. Eu, din experienta, alta solutie nu vad. Nu inteleg de ce cred fetele ca o sa uite un tip culcandu-se cu altul. E pura abureala.

Eu: Se zice ca o iubire vindeca pe alta. Eu personal nu cred in aceasta afirmatie.

El: Pai foarte bine faci. E o abureala si mai mare. Nu ai cum sa uiti pe cineva, doar sa treci peste. Poate uiti nume, date, dar ce ai trait cu persoanele nu uiti.