sâmbătă, 12 iunie 2010

Maybe.

Si cand credeam ca m-am gasit,ma pierd din nou.

Ma amestec in tot ce-a fost si ce va fi.

Poate ca trebuie sa stiu mai intai ce doare ca sa pot incepe sa tratez.

Poate ca vreau sa stiu prea multe lucruri care nici macar nu-mi folosesc.

Uneori chiar cred ca totul este exact asa cum il vad.Dar daca ma mut langa el,daca-l studiez,daca ajung sa-l inteleg,poate fi cu totul altceva decat ceea ce credeam la inceput.

Poate ca-mi lipseste atat de tare ceva,incat incerc sa-l inlocuiesc,fara sa stiu ca oricat as vrea,acel ceva nu poate fi inlocuit.Ca bucatica lipsa,este mult mai mare,mai colorata si mai plina decat cea pe care am gasit-o.Ca nu au aceiasi tesatura.

Poate ca sufletul meu are prea multe de spus.Si poate nu foloseste acelasi limbaj.

Poate sunt prea multe de spus si prea putine intelese.

Poate nu-i pot pune piedica timpului,sa-l fac sa se opreasca pentru mine.Si poate ca nu-l pot trage de maneca sa-i spun sa se intoarca putin,pentru a termina ce trebuia terminat atunci..

Dar poate mai intai trebuie sa stiu regulile si apoi sa cer.